Actualiteiten

Duurzamer en voordelig verzenden, voorsprong met papieren Biosiel®

Wil je duurzamer en voordelig verzenden? Biosiel, de nieuwste ontwikkeling van direct mailspecialist Nic. Oud, is een gamechanger in de postwereld. De sterke lichtgewicht papieren verpakking kan zo bij het oud papier. Niet eerder was het zo makkelijk om de keten verder te verduurzamen. In de juni editie van PRINTmatters lees je in het interview met Ronald Bot over de succesvolle introductie van Biosiel® Tekst: Robbert Delfos. Voor uitgevers en opdrachtgevers van direct mail is er geen belemmering meer om over te stappen op het nieuwste verpakkingsmateriaal uit de keuken van directmailspecialist Nic. Oud. Een jaar werkte de onderneming aan Biosiel, het sterke 35 grams papier. ‘Wij sporen constant op alle fronten innovaties op om het proces te verbeteren en te verduurzamen. Deze innovatie gebeurde in samenwerking met een papierfabrikant’, zegt Ronald Bot, Head of Commerce bij Nic. Oud. ‘En uiteraard met onze eigen technische dienst hier in Heerhugowaard’, vult Sander Derlagen, verantwoordelijk...
Lees verder about Duurzamer en voordelig verzenden, voorsprong met papieren Biosiel®

Meld je aan voor actualiteiten in je mailbox

Naam(Vereist)
Ja, ik wil graag op de hoogte blijven(Vereist)
Bij het verzenden van het formulier geeft u toestemming dat Nic. Oud uw persoonsgegevens verwerkt om via e-mail te informeren over de producten, diensten en actualiteiten binnen ons vakgebied. Wilt u per e-mail geen informatie van ons ontvangen, dan kunt u zich afmelden via de opt-out van de nieuwsbrief of per e-mail naar marketing@nicoud.nl. Meer weten? Raadpleeg de privacy statement op onze website.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Of lees het laatste nieuws op onze Actualiteitenpagina

Alles
  • Alles
  • Algemeen
  • Duurzaamheid
  • Fulfilment
  • Overig
  • Print & Mail
  • Targeting
  • Tips & inspiratie
  • Weblogistics
131119_52: NIC OUD DIRECT MAIL

Persoonlijk folderpakket dankzij data

Nu de ongeadresseerde huis-aan-huis-folder in het nauw zit, springt Nic. Oud met het persoonlijke folderpakket in op de trend. De onderneming ontwikkelde samen met de nodige techneuten een speciale mammoetlijn voor gepersonaliseerde folderpakketten. Dat apparaat kan 15.000 pakketten van 33 folders per uur fabriceren. Opdrachtgever Kiesjefolders.nl heeft nu 100.000 abonnees en verwacht dat de teller…

Kiesjefolders

Voor Kiesjefolders.nl verzendt Nic. Oud folders ‘on demand’

Alleen de folders in huis die je wilt lezen? Dat kan nu heel simpel. Je gaat naar Kiesjefolders.nl en maakt een keuze uit de reclamefolders die bedrijven in jouw postcode gebied verspreiden. Voer je naam en adres in, en vervolgens krijg je de folders van je keuze thuis gestuurd. Je bestelt jouw eigen folderpakket. Dat…

Folienverpackung

Waarom gebruiken we plastic verpakkingen?

Iedere dag gebruiken we plastic verpakkingen oftewel kunststoffen. Een wereld zonder plastic is ondenkbaar en leidt ook zeker niet tot een duurzamere toekomst. In tegenstelling tot de berichtgeving in de media en de roep om te stoppen met het gebruik van plastics, kunnen we in onze moderne maatschappij helemaal niet zonder! Iedere dag gebruiken we…

Speelgoedboek

Hét grote Speelgoedboek – combineert direct mail met online sales

Steeds meer online retailers weten de weg naar de brievenbus weer te vinden. Bij Nic. Oud zien we dat meer en meer e-commerce spelers ‘offline’ direct mail inzetten, om de online sales te verhogen. Zo heeft Bol.com in oktober een papieren speelgoedboek uitgebracht om kinderen en ouders te inspireren. Hét grote Speelgoedboek In het 172…

Black Friday 2018

29 november is het zover, Black Friday!

Voor een Black Friday aanbieding zijn wij een paar weken te vroeg. Maar ben jij er al klaar voor? Black Friday Op vrijdag 29 november barst de koopjesjacht weer los. Dit van oorsprong Amerikaanse koopfestijn wordt ook in Nederland gevierd met kortingsacties. De Nederlandse e- & retailers profiteren goed van de ‘shopgekte’, voor en rond…

e-fulfilment zo doen we dat

E-fulfilment zo doen wij dat: Nic. Oud

Voor de serie ‘E-fulfilment: zo doen wij dat’ portretteert Vakblad Logistiek op logistiek.nl onder meer logistiek dienstverleners die zich bezighouden met e-fulfilment. Steeds meer bedrijven voeren deze activiteiten voor online retailers uit. Hoe pakken zij dit aan? Wat is hun strategie en visie? In de serie ‘E-fulfilment zo doen wij dat’: Nic. Oud. Lees hieronder…

PRODUCT & SAMPLING FULFILMENT

Voor het in- en ompakken van producten het juiste adres

Wil je producten in- en ompakken? Dan ben je bij Nic. Oud aan het juiste adres. Wij zijn gespecialiseerd in het samenstellen van actieverpakkingen en het verpakken en verzenden van bijvoorbeeld promotionele artikelen. Wij bieden een scala aan mogelijkheden voor het snel en secuur; Verpakken Inpakken Ompakken Etiketteren Dankzij onze jarenlange ervaring in distributie en…

direct meil met Tikkie QR

Tikkie QR: voor direct mail met betaalgemak!

In maart 2019 lanceerde Nic. Oud, in samenwerking met Tikkie, direct mail met gepersonaliseerde Tikkie QR. Met deze innovatie van Tikkie wordt het online betaalgemak gecombineerd met de kracht van direct mail. Door een unieke Tikkie QR code op een mailing te printen is het nu mogelijk om direct vanaf papier een product te bestellen…

Mijn PostNL-app

Conversie op je post verhogen? Gebruik de PostNL-app

Communicatie gaat steeds meer digitaal. Dit maakt het voor ondernemers steeds lastiger om op te vallen. PostNL heeft een conversie verhogende app ontwikkeld die de aandacht van fysieke post combineert met het gemak van online. PostNL-app Met de PostNL-app weet de consument ’s ochtends welke post er onderweg is.  Hiermee weet je niet alleen welke…

Volledige banderol reisgids

Banderol? De praktische verpakking van papier

Banderen ook wel banderolleren genoemd, is een product voorzien van een papieren wikkel, een banderol. Wij banderen veel drukwerk met een bedrukte wikkel, zoals; nieuwsbrieven, brochures, magazines en folders. Het bekendste voorbeeld is het bundelen van magazines voor het schap in de winkel. Een opvallend en kleurig bedrukt wikkel is extra opvallend tussen de tijdschriften.…

Biofolies

Biofolie, de verzendverpakking uit hernieuwbare grondstof

Bij Nic. Oud is het mogelijk om jouw drukwerk te verpakken en te verzenden in biofolies. Biofolie is een verzendverpakking uit hernieuwbare grondstof, hiermee komen wij tegemoet aan de groeiende vraag naar duurzame verpakkingen. Biofolie uit hernieuwbare grondstof De meest gebruikte biofolies voor het verzenden van drukwerk zoals; magazines, direct mail, brochures, folders of kranten…

Video-DM

Video Direct Mail: print en video in één!

Een interactieve Direct Mail sturen? Dat kan met een Video-DM, een combinatie van print met video. Deze fysieke kaart van stevig karton met een geïntegreerd, haarscherp lcd scherm is ideaal om per post te verzenden. En zodra de ontvanger de kaart opent begint de videofilm direct te spelen. Een Video-DM heeft hoge attentiewaarde Bij het…

Chocoladekaart NicOud

De chocoladekaart, valt in de smaak

Binnenkort een jubileum, feestdag, opening van de nieuwe vestiging of een speciaal moment? Stuur een originele direct mail die in de smaak valt, stuur de chocoladekaart. Chocolade doet het altijd goed! De chocoladekaart Deze topkwaliteit Belgische chocolade kan voorzien worden van een standaard thema bedrukking, een eigen ontwerp, logo, foto of een combinatie van beelden. De…

logistieke uitdagingen

Logistieke uitdagingen in e-commerce – Ronde tafel sessie

In de editie van Online Retailer #27,  juni 2018 komen tien experts aan het woord die de logistieke uitdagingen in e-commerce bespreken. Als gevolg van de groei in e-commerce neemt de druk op de logistieke sector exponentieel toe.  Hoe gaat de sector daarmee om? Logistieke uitdagingen in e-commerce – Ronde Tafel Sessie Er zijn dagelijks ontzettend…

Interview: Direct Mail stuwt online naar grote hoogten

Direct mail; offline communicatie voor online bedrijven

Bij Nic. Oud weten we het zeker, de klassieke direct mail is helemaal terug en stuwt online naar grote hoogten. In het Regio Alkmaar Magazine #2 met thema “De kracht van papier” vertellen Paul en Nick over het effect van offline communicatie voor online bedrijven. Direct Mail stuwt online naar grote hoogten Grote bedrijven die…

Beginnen met direct mail

Beginnen met Direct Mail? Wij helpen je graag!

Wil je de marketingactiviteiten uitbreiden met een direct mailcampagne? Wij helpen je graag om te beginnen met direct mail! Ons stappenplan is een handig hulpmiddel voor het voorbereiden, uitvoeren en analyseren van een DM-actie. Door elke stap nauwkeurig te doorlopen, kom je uiteindelijk tot een goede direct mail met een zo hoog mogelijke response. Bepaal…

Voordelig verzenden naar Frankrijk

Verzenden naar Frankrijk, nu snel en voordelig

Wil je post snel en voordelig verzenden naar Frankrijk? Nic. Oud levert voor de bezorging van jouw direct mail, periodieken en tijdschriften direct af in Frankrijk, bij La Poste*. Wij zijn hiervoor door La Poste geaccrediteerd en verzorgen de directe sortering in de “La Poste Cubes” volgens de richtlijnen van de Franse postbezorger. Zonder omweg,…

TN_Film_Algemeen

Waardevolle data – Ronde tafel sessie

Data is al jaren een heet hangijzer. Veel retailers zijn vooral bezig met het verzamelen van data. Zonder inzicht in data en zonder degelijke datastrategie is de set aan gecapteerde data eerder waardeloos dan waardevol. In deze ronde tafel sessie staat het thema data centraal. Waardevolle data – Ronde tafel sessie In de editie van…

Seal tijdschriften

Selectieve sealmachine met 26 stations

Voor het machinaal selectief en variabel samenvoegen van folders, documenten, magazines of brochures beschikken wij over een selectieve sealmachine met 26 stations. Hiermee stellen wij unieke geadresseerde mailpacks samen. Selectieve sealmachine met 26 stations Met onze nieuwste machine zijn we instaat om unieke mailpacks machinaal samen te stellen. Op deze manier ontvangt de geadresseerde één…

Direct mail hot en happening

Direct mail weer helemaal hot & happening

Direct mail oftewel geadresseerde brievenbuspost is weer helemaal hot en happening. Steeds meer (online) bedrijven weten de weg naar de brievenbus weer te vinden. Direct mail heeft namelijk een veel hogere attentiewaarde dan een e-mail die meestal direct in de digitale prullenbak verdwijnt. Nick Alvares en Paul den Blanken beide Key Accountmanager bij Nic.Oud vertellen…

EMERCE100_2018

Nic. Oud in Emerce 100 – Fulfilment Warehousing

Voor het vijfde jaar op rij wordt Nic. Oud vermeld in de lijst Emerce 100. Dé beste bedrijven in e-business 2018. Emerce 100 Fulfilment Warehousing Op vrijdag 4 mei is de 2018 editie van Emerce 100 verschenen. In deze jaarlijkse uitgave leest u hoe beslissers, werkzaam op het gebied van online marketing, ICT en e-business,…

ISO 27001 informatiebeveiliging

ISO 27001: Data is veilig bij Nic. Oud

Dataveiligheid, informatiebeveiliging en privacy is een verantwoordelijkheid naar onze klanten. Je kunt erop vertrouwen, bij Nic. Oud zijn jouw persoonsgegevens en/of data goed beveiligd. ISO 27001 Dagelijks verwerken wij persoonsgegevens en/of data in opdracht van derden. Of het nu gaat om gepersonaliseerde direct mail, respons verwerking of de verzendgegevens voor logistieke afhandeling van webshopbestellingen, het…

NWS_ Paperwrap

Paperwrap: Direct Mail verpakking van papier

Ben je op zoek naar een direct mail verpakking met een hoge attentiewaarde, unieke segmentatiemogelijkheden en een respons verhogend resultaat? Kies dan voor de Paperwrap, de papieren verzendverpakking van Nic. Oud. Paperwrap, het veelzijdige broertje van de full colour envelop De bedrukte envelop kennen we allemaal, net als de folieverpakking: een korte boodschap, een call…

Uitbreiding efulfilment

Uitbreiding fulfilmentcapaciteit voor online groei

Nic. Oud heeft zijn diensten uitgebreid en de opslagcapaciteit met 2.500 m2 vergroot op een nieuwe locatie in Alkmaar.  Deze vergroting van de fulfilmentcapaciteit komt bovenop de beschikbare 25.000 m2 productie- en opslagruimte van de hoofdvestiging in Heerhugowaard. Meer fulfilmentcapaciteit Door de aanhoudende groei van het aantal online bestellingen groeit het voorraadvolume en assortiment van…

Up-to-date databestand

Meer rendement met een Up-to-Date databestand

De nieuwe promotiecampagne is gereed. Een opvallende reclameactie met een aansprekende direct mail en een aanbieding die zeker goed gaat scoren! Door de juiste content en relevantie kun je met direct mail heel gericht één op één communiceren met de ontvanger. Een voorwaarde voor maximale respons is een up-to-date databestand. Nic. Oud helpt ondernemers hun database…

Persoonlijke direct mail

Ja, een persoonlijke direct mail

Stel je voor, jij bent één van je vele klanten. Zou het niet geweldig zijn als je per post een écht persoonlijke direct mail zou ontvangen? Met je naam en een relevant aanbod dat aansluit op jouw interesse, visueel en ook nog tastbaar in print? Per dag krijg je honderden reclame-impulsen binnen. Het perfecte moment,…

Tjox box

tjox: de beste merkproducten in een tjokvolle box

tjox.nl is een nieuwe webshop waar je goedgevulde boxen van bekende merken zoals Nivea, HG, Zwitsal en vele andere met voordeel kunt bestellen. Het assortiment wordt iedere maand aangevuld met de mooiste merken en producten, een goede reden om regelmatig deze site te bezoeken. tjox.nl: Product Fulfilment in combinatie met e-Fulfilment De tjokvolle boxen wordt ingepakt en verzonden door…

Emerce 100 Nic. Oud

Nic. Oud vermelding Emerce 100

Op 7 april is de 2017 editie van Emerce 100 verschenen. In deze speciale uitgave de jaarlijkse beoordelingen van de leveranciersprestaties in de e-business- en marketingbranche. Emerce 100 Fulfilment Warehousing Voor de vierde keer wordt de Weblogistics van Nic. Oud vermeld in de categorie Fulfilment Warehousing. Een fijne beloning voor ons werk. Het imago-onderzoek wordt…

Boodschap op papier

Geloof in boodschap op papier

“Nic. Oud groeide vanuit de kelder uit tot marktleider”  In het Noordhollands Dagblad van 1 april lees je het interview met Patrick Oud; “Geloof in de boodschap op papier” Nic. Oud is een familiebedrijf dat in 1978 in Alkmaar werd opgezet door de naamgever en 1997 is overgenomen door zijn zoon Patrick. Door de aanhoudende…

Variabel Data Printen bij Nic. Oud

Wat is variabel data printen?

Variabel data printen is het toepassen van data uit een database voor het printen van communicatie-uitingen. Denk hierbij aan een persoonlijke direct mail, brochure, programmakaart of uitnodiging voor bijvoorbeeld een evenement. Het is de ideale manier om een doelgroep op een persoonlijke manier te benaderen. En met behulp van data is het mogelijk om direct…

Cooking Papers

The Cooking Papers van Crown Van Gelder

Het management van papierfabriek Crown Van Gelder heeft het personeel in december verrast met een uniek gepersonaliseerd kookboek. De ruim 300 medewerkers ontvingen het boek, met de toepasselijke titel “The Cooking Papers”, uit handen van hun afdelingsmanager. Het kookboek is zo bijzonder omdat het voor iedere medewerker gepersonaliseerd is met naam en een persoonlijk voorwoord.…

Papieren media

De comeback van papieren media

Papieren media komen sterk terug. Het lijkt als een titel van de nieuwste Suske en Wiske, maar het is allesbehalve een verzonnen verhaal. Het verschil met vroeger is echter dat ze nu volledig kunnen beantwoorden aan de persoonlijke behoefte van de ontvanger. Dus offline uitingen met een hoge precisie en relevante boodschap hebben de toekomst.…

Doe maar Duurzaam uitzending

Nic. Oud in uitzending ‘Doe maar Duurzaam’

Het overheidsbeleid richt zich steeds meer op het stimuleren van werken naar vermogen en het bevorderen dat meer mensen met een arbeidsbeperking bij een reguliere werkgever aan het werk gaan en blijven. Bij Nic. Oud helpen we mensen met een (arbeids)beperking of afstand tot de arbeidsmarkt door een werkervaringsplekken aan te bieden. Bij ons vinden…

Nic. Oud samenwerking ContactCare

Nic. Oud & ContactCare: Het Succes van een Webwinkel

Wanneer komt een klant bij jouw webwinkel terug? Zodra er sprake is van klantenservice met een persoonlijk karakter en een optimaal logistiek proces van zijn online bestelling. Deze twee schakels zijn cruciaal in de reis die jouw klant maakt. Daarom zijn Nic. Oud en ContactCare partners van elkaar. De één specialist in het logistieke proces,…

Duurzaam effect Nic. Oud

Communicatie met duurzaam effect

Duurzaam ondernemen is verantwoordelijkheid nemen. De verantwoordelijkheid die je als organisatie en individu neemt voor de zorg van onze planeet: de wereld waarin we leven en die wij achterlaten voor onze kinderen. De volgende generatie, dat houdt ons als familiebedrijf bezig. We geloven in het belang van een stabiele basis, een duurzame toekomst – ook op…

Acceptgiro's

Acceptgiro’s drukken in full colour

Nieuwsupdate november 2021; De acceptgiro verdwijnt in 2023 De acceptgiro verdwijnt. Over anderhalf jaar is het niet meer mogelijk om met een acceptgiro te betalen. Currence de producteigenaar stopt op 1 juni 2023 met het aanbieden en ondersteunen van het bekende gele papiertje omdat Nederlanders er steeds minder mee betalen. Het gebruik van de acceptgiro is de…

e-Fulfilment wegens vakantie

Wegens vakantie geopend!

Heeft uw webwinkel ook twee weken vakantie? Dat is niet nodig met de e-Fulfilmentdiensten van Nic. Oud Wij zijn wegens vakantie geopend! Als webwinkeleigenaar wil je toch ook graag onbezorgd op vakantie of genieten van een lang weekendje weg? Maar je webwinkel doe je niet even tijdelijk op slot. Tijdens je vakantie wil je de klant…

bio folie

Opmars Biobased folie in Mailfulfilment

De Biobased folies zijn in opmars bij mailfulfilment. Steeds meer bedrijven en organisaties verzenden hun magazines en brochures in Biobased folies. Het gebruik van Biobased folie is een manier om invulling te geven aan duurzaam ondernemen en te laten zien dat je als bedrijf zo milieuvriendelijk mogelijk opereert. Waarom Biobased folie? Het belangrijkste milieuvriendelijke voordeel…

BBR congres 2016

Partner BBR congres – Brievenbusreclame

De 20ste editie van het BBR congres vond plaatst op 26 mei in de Hallen, Amsterdam. Het thema van deze jubileum editie was: De consument bepaalt! De inspirerende sprekers met innovatieve ideeën, verrassende invalshoeken en praktische voorbeelden zorgde voor nieuwe inzichten over het medium, de folder. Thema BBR Congres : De Consument bepaalt! Want begrijp…

inktjettechnologie

Met Inkjettechnologie meer mogelijk

Het is inmiddels bijna anderhalf jaar geleden dat Nic. Oud investeerde in de nieuwste inkjettechnologie met de aanschaf van de Screen Truepress Jet 520HD. Ook onze relaties zijn in deze korte periode zeer onder de indruk geraakt van de afdrukkwaliteit en snelheid van onze inkjetprinter. De hoeveelheid en diversiteit aan printorders laat zien dat ook…

Direct mail & Fulfilment

Meer weten over onze aanpak?