Marketing fulfilment, Document fulfilment, product fulfilment, sampling fulfilment bij Nic. Oud

Sampling fulfilment

Try before you buy: een van de meest populaire en effectieve middelen om potentiële klanten kennis te laten maken met uw product en over te halen tot aankoop. Het principe van sampling is niet nieuw, maar de ontwikkelingen nemen sterk toe. Datzelfde geldt voor Sampling fulfilment.

  • Multimediale toepassingen vergroten het bereik,
  • Acties op tv, radio en social media leiden tot respons via mail, smartphone of tablet (‘tweede scherm’).

Follow-up Sampling fulfilment

Al deze ontwikkelingen zorgen voor extra toestroom naar uw site of webwinkel. Een voorbereiding om uw samples te verpakken of een follow-up is nodig bij sampling-acties/demonstraties op bijvoorbeeld een beurs of event (promoteams – push) of bij een massacampagne (‘bestel gratis op proef’ – pull).

Nic. Oud verzorgt voor Sampling fulfilment:

  • Afhandeling van bestellingen en proefpakketten
  • Omzetten van respons naar fysieke verzending
  • Dataverwerking en -invoer
  • Effectmetingen en rapportages