Crossmedia campagne, target marketing, variabel data printen, database management

Database management

U beseft hoe belangrijk het is om (klanten)data te verzamelen en die zo systematisch mogelijk vast te leggen. U wilt die data vervolgens maximaal voor u laten werken door het te vertalen naar waardevolle informatie en klanten inzicht. De specialisten van Nic. Oud ondersteunen u bij uw database management.

‘Slim’ Database management

We adviseren u over de beste keuzes om uit uw ‘big data’, bruikbare sets ‘small data’ te genereren. Om die vervolgens in aparte delen te vertalen naar ‘personal data’, waarmee u uw klanten kunt bereiken met slimme mailings die precies aansluiten bij wat ze zoeken. Database management marketing vormt daarmee een extra boost voor uw verkoopresultaten.

Hoe maakt u dat enorme reservoir aan data hanteerbaar? Welke data kunt u segmenteren naar een specifieker gedefinieerde groep, en vervolgens naar individuen? Hoe verrijkt u beschikbare data?

Creëer een ‘persona’

Het verzamelen en verfijnen van klantdata stelt u in staat uw (potentiële) klant een gezicht te geven, een schets te maken van degene op wie u zich richt. Zo creëert u een ‘persona’, een schets van het individu voor wie uw aanbod relevant is.

In de whitepaper “Slim gebruik van data: u weet meer dan u denkt!” vindt u tips die u kunnen helpen uw data te segmenteren.