Value added services

De branding is essentieel voor de marketing van uw merk of bedrijf, in ieder contactmoment met uw klant. Het visitekaartje van uw webwinkel! Dus ook na de aankoop. Die unieke, onderscheidende uitstraling voegen wij voor u toe. Personaliseren, branded verpakking of productfotografie bijvoorbeeld. Maar ook klantenservice. Een compleet aanbod van Value Added Services met een persoonlijk accent en extra aandacht.

Personaliseren

  • Een handgeschreven kaartje bij de bestelling
  • Een gepersonaliseerde kaart of etiket

Branded customized verpakkingen

  • Een bedrukte en onderscheidende verpakking in uw huisstijl
  • Luxe (folie)verpakking van uw product conform uw merkuitstraling

Productfotografie

Goede productfotografie verbetert de uitstraling, presentatie en conversie van uw webwinkel. Nic. Oud werkt hiervoor samen met een fotostudio, volledig gespecialiseerd in productfotografie voor webwinkels. In ons beveiligde magazijn is een volledig ingerichte, professionele studioruimte. Hierdoor blijven producten in ons magazijn en profiteert u van topkwaliteit productfotografie voor een scherpe prijs.

Voordelen productfotografie bij Nic. Oud:

  • Geen extra logistieke handelingen
  • Producten blijven binnen beveiligd magazijn
  • Foto’s zijn snel gereed

Klantenservice

Om succesvol producten te verkopen op internet is het erg belangrijk om het vertrouwen van de klant te krijgen en te behouden. Met een snelle en accurate logistieke afhandeling en een goede bereikbaarheid creëert u dit vertrouwen. De klantenservice van Nic. Oud is snel en professioneel.

Telefonisch bereikbaar 12 uur per dag

Nic. Oud heeft een eigen klantenservice waar u als webwinkelier terecht kunt met al uw vragen. Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9 tot 21 uur. Wij informeren u direct over:

  • Status van bestellingen
  • Status van retouren en betalingen
  • Status van de voorraad van uw producten

Callcenter inbound

Daarnaast werken wij samen met diverse callcenters waar vragen van uw klanten, per telefoon en e-mail direct beantwoord worden. Denkt u hierbij aan:

  • Pre sales en Sales (oriëntatie, aannemen van bestellingen e.d.)
  • After sales (klachten, facturatie, retouren e.d.)
  • Logistiek (track & trace)

Opties voor het verzorgen van uw eigen klantenservice:

  • Een eigen 088-telefoonnummer en support e-mailadres
  • Klantenservice in meerdere talen (NL, ENG, DU, FR, etc.)

Onze partners zijn 7 dagen per week bereikbaar, ook in de avonduren en in het weekend.

Meer informatie?
Wilt u e-Fulfilment uitbesteden of heeft u vragen? Neem dan direct contact met Leo Caster of Myrthe Paasen.