Whitepaper Targeting en Data

Slim gebruik van data is essentieel bij Targeting. Om een relevant en goed scorend aanbod te doen bij individuen in uw doelgroepen zult u beschikbare data gericht moeten inzetten. Zo komt u van big data, via small data, naar personal data. Hoe maakt u dat enorme reservoir aan data hanteerbaar? Welke data kunt u segmenteren naar een specifieker gedefinieerde groep, en vervolgens naar individuen? Hoe verrijkt u beschikbare data?

Het verzamelen en verfijnen van klantdata stelt u in staat uw (potentiële) klant een gezicht te geven, een schets te maken van degene op wie u zich richt. Zo creëert u een ‘persona’, een schets van het individu voor wie uw aanbod relevant is.

In de whitepaper “Slim gebruik van data: u weet meer dan u denkt!” vindt u tips die u kunnen helpen uw data te segmenteren.

Targeting - Data - Surfgedrag

Laat uw gegevens achter en download direct de whitepaper.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.