Whitepaper: ‘Wie is er bang voor big data?’

big data Targeting Nic. Oud

Door de opkomst van big data hebben organisaties de mogelijkheid om een schat aan informatie te verzamelen, analyseren en gebruiken. Binnen de pijler Targeting is het inzetten van waardevolle data essentieel. Van marketeers wordt verwacht dat zij snel weten hoe deze waardevolle data geanalyseerd en gebruikt moet worden. Maar dit lijkt niet altijd een makkelijke opgave, of toch wel?

Targeting volgens Nic. Oud

Targeting 1op1 communicatie

Hoe omarm je big data?

In de whitepaper Wie is er bang voor big data? wordt de vraag beantwoord of de uitdagingen op het gebied van big data en analytics werkelijk zo groot zijn als ze lijken. Sitecore, wereldleider op het gebied van customer experience software, sprak uitgebreid met Dietmar Dahmen, futuroloog, professioneel spreker en Chief Innovation Officer van ecx.io. Hij geeft antwoord op de vraag hoe hij denkt dat marketeers de wereld van big data kunnen omarmen, hoe zij creatief met data om kunnen gaan en – nog belangrijker – hoe dat mogelijk is met de toestemming van de klant.

Download whitepaper “‘Wie is er bang voor big data?'”

Wil je direct aan de slag om big data in te zetten in uw marketingcommunicatie? Maak een afspraak met onze experts en wij ondersteunen uw tijdens het proces.

Data waardevol inzetten?

Bekijk expertise Targeting