Banderol? De praktische verpakking van papier

Volledige banderol reisgids

Banderen ook wel banderolleren genoemd, is een product voorzien van een papieren wikkel, een banderol. Wij banderen veel drukwerk met een bedrukte wikkel, zoals; nieuwsbrieven, brochures, magazines en folders.

Het bekendste voorbeeld is het bundelen van magazines voor het schap in de winkel. Een opvallend en kleurig bedrukt wikkel is extra opvallend tussen de tijdschriften.

Banderol magazine
Voorbeeld van magazines met een opvallende banderol

Een praktische verpakking

Naast de extra advertentiemogelijkheden is deze praktische papierwikkel ook zeer geschikt als adresdrager en uniek te personaliseren. Het papier kan immers worden vormgegeven in elke gewenste uitstraling.

Voordelen en mogelijkheden van een banderen:

Banderol met bijlage
Voorbeeld van magazine met diverse bijlages in banderol
  • Door de verschillende formaten ‘hoogte’ van de banderol kun je het drukwerk geheel of gedeeltelijk omwikkelen. Een volledige banderol om het drukwerk noemen we in het vakjargon, een ‘volle jas’.
  • Snelle verwerking in hoge volumes
  • Heeft een natuurlijke uitstraling door het materiaal, papier
  • Full colour digitaal geprint, gepersonaliseerd & geadresseerd of bedrukt in offset
  • Het aanlijmen van een envelop is mogelijk
  • Beschermd en beveiligd het drukwerk tegen openen
  • Meebundelen door middel van bijlages of bijlages insteken
  • Maakt verzendverpakking zoals een envelop of een kunststoffolie overbodig
  • Veel mogelijkheden voor adresseren en personaliseren
  • Ook geschikt voor kleine(re) oplages
Banderol met adresdrager
Postslag, in de lengterichting gevouwen drukwerk voorzien van banderol met adresdrager

Tegenwoordig is een papieren wikkel, door de natuurlijke uitstraling, weer trendy en wordt het vaak gebruikt als verzendverpakking. Wil je meer weten over de mogelijkheden van het verpakken en verzenden van jouw drukwerk? Neem contact op voor meer informatie?

Voorbeeld van een volledige banderol “volle jas”

Deel dit bericht:

Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Biosiel® is een nieuwe soort verzendverpakking van 100% papier. Nic. Oud heeft deze verpakwijze exclusief ontwikkeld en komt hiermee tegemoet aan de vraag naar duurzame verzendverpakkingen. Biosiel®, verzendverpakking zonder poespas Biosiel® is een dunne verzendverpakking zonder poespas, een uitstekend alternatief...
Lees verder... about Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

De doelgroep verras je met een persoonlijke pas! Direct mail is niet alleen een effectief middel om de doelgroep te bereiken, door het toevoegen van een pasje zorgt het ook voor verrassend hogere conversie. Het toevoegen van een pasje op...
Lees verder... about Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

Nooit meer iets missen?

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.

Advies nodig?

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Contact

Direct contact opnemen

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Ook interessant

Video's

Duurzaamheid

Actualiteiten

Play Video

3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie

Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.

Nic. Oud breidt uit met vierde paperwrap machine!

Duurzaamheid en innovatie staan bij ons voorop. Wij geloven dat het verpakken in volledig recyclebaar papier de toekomst heeft.Met de recente ingebruikname van een vierde paperwrap machine versterken we onze koppositie en beschikken we over de grootste papierverpakkingscapaciteit in de...
Lees verder... about Nic. Oud breidt uit met vierde paperwrap machine!

Direct Mail & Fulfilment

Meer weten over onze aanpak?