Partner BBR congres – Brievenbusreclame

BBR congres 2016

De 20ste editie van het BBR congres vond plaatst op 26 mei in de Hallen, Amsterdam. Het thema van deze jubileum editie was: De consument bepaalt! De inspirerende sprekers met innovatieve ideeën, verrassende invalshoeken en praktische voorbeelden zorgde voor nieuwe inzichten over het medium, de folder.

Thema BBR Congres : De Consument bepaalt!

Want begrijp je de consument dan bieden de oplossingen zich vanzelf aan. Op zoek naar de antwoorden vertelde Zeeman meer over hun imago. Laat Coop Denemarken nu de consument zelf bepalen welke folder hij krijgt. Presenteerde GfK  de relevante onderzoeksgegevens uit de Folder Monitor. We kwamen meer te weten over prijsperceptie en kunnen we de folders direct aanpassen.  In de Nationale Folder Quiz is de kennis getest. En in DFDD. “De Folder Draait Door” volgde een discussie over de Ja/Ja sticker in de gemeente Amsterdam. Tot slot is de prestigieuze Folder Vakprijs en Beste Folder Awards uitgereikt. Ter ere van het jubileum, de 20ste jaargang van het BBR congres kregen alle deelnemers het nieuwe Trendboek Reclamefolders cadeau.

Deel dit bericht:

Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Biosiel® is een nieuwe soort verzendverpakking van 100% papier. Nic. Oud heeft deze verpakwijze exclusief ontwikkeld en komt hiermee tegemoet aan de vraag naar duurzame verzendverpakkingen. Biosiel®, verzendverpakking zonder poespas Biosiel® is een dunne verzendverpakking zonder poespas, een uitstekend alternatief...
Lees verder... about Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

De doelgroep verras je met een persoonlijke pas! Direct mail is niet alleen een effectief middel om de doelgroep te bereiken, door het toevoegen van een pasje zorgt het ook voor verrassend hogere conversie. Het toevoegen van een pasje op...
Lees verder... about Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

Nooit meer iets missen?

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.

Meld je aan voor actualiteiten in je mailbox

Naam(Vereist)
Ja, ik wil graag op de hoogte blijven(Vereist)
Bij het verzenden van het formulier geeft u toestemming dat Nic. Oud uw persoonsgegevens verwerkt om via e-mail te informeren over de producten, diensten en actualiteiten binnen ons vakgebied. Wilt u per e-mail geen informatie van ons ontvangen, dan kunt u zich afmelden via de opt-out van de nieuwsbrief of per e-mail naar marketing@nicoud.nl. Meer weten? Raadpleeg de privacy statement op onze website.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Advies nodig?

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Vraag een offerte aan

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Direct contact opnemen

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Ook interessant

Video's

Duurzaamheid

Actualiteiten

Play Video

3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie

Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.

Nominatie PRINTmatters Award Printmedia- Product van het Jaar!

Biosiel® een duurzame verzendverpakking van 100% papier, de verpakking van nu & de toekomst.Trots dat onze innovatie een van de drie genomineerden is voor de PRINTmatters Award Printmedia- Product van het Jaar!
Lees verder... about Nominatie PRINTmatters Award Printmedia- Product van het Jaar!

Direct Mail & Fulfilment

Meer weten over onze aanpak?