Partner BBR congres – Brievenbusreclame
De 20ste editie van het BBR congres vond plaatst op 26 mei in de Hallen, Amsterdam. Het thema van deze jubileum editie was: De consument bepaalt! De inspirerende sprekers met innovatieve ideeën, verrassende invalshoeken en praktische voorbeelden zorgde voor nieuwe inzichten over het medium, de folder.
Thema BBR Congres : De Consument bepaalt!
Want begrijp je de consument dan bieden de oplossingen zich vanzelf aan. Op zoek naar de antwoorden vertelde Zeeman meer over hun imago. Laat Coop Denemarken nu de consument zelf bepalen welke folder hij krijgt. Presenteerde GfK de relevante onderzoeksgegevens uit de Folder Monitor. We kwamen meer te weten over prijsperceptie en kunnen we de folders direct aanpassen. In de Nationale Folder Quiz is de kennis getest. En in DFDD. “De Folder Draait Door” volgde een discussie over de Ja/Ja sticker in de gemeente Amsterdam. Tot slot is de prestigieuze Folder Vakprijs en Beste Folder Awards uitgereikt. Ter ere van het jubileum, de 20ste jaargang van het BBR congres kregen alle deelnemers het nieuwe Trendboek Reclamefolders cadeau.
Deel dit bericht:
Categorieën:
Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie
Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!
Nooit meer iets missen?
Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.
Advies nodig?
Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Direct contact opnemen
Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Ook interessant
Video's
Duurzaamheid
Actualiteiten
Bedrijfsvideo Algemeen
3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie
Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.
Nominatie PRINTmatters Award Printmedia- Product van het Jaar!
Direct Mail & Fulfilment
Meer weten over onze aanpak?