Sealen Grote en kleine volumes, duurzame folie
Sealen of folieverpakken is een slimme manier om drukwerk een tijdelijk verzendjasje te geven. Met de grootste seal-capaciteit voor drukwerk in Nederland verwerken wij kleine tot grote volumes moeiteloos. Of het nu gaat om magazines, brochures of direct mail. En goed om te weten: wij gebruiken uitsluitend duurzamere foliesoorten.
Sealen
Voordelen van drukwerk(pakketten) sealen in folie:
- Sterk en flexibel verpakkingsmateriaal
- Beschermt drukwerk tegen vocht en vuil kan met een adresdrager direct op de post
- Licht in gewicht, dus kostenbesparend
- Makkelijk bijvoegen van samples en bijlages
- Snelste verwerking van grote volumes
- Verpakkingsfolies met eigen look en feel
Wij sealen in verschillende foliesoorten, met elk een eigen look en feel. Helder transparant, semi-transparant of gekleurd. Ook is sealen in een gemetalliseerde folie of bedrukte folie mogelijk. Wil je écht duurzaam laten sealen? Kijk dan eens naar onze papieren verpakking en prijswinnend product Biosiel®.
Variabele verpakkingen
Naast standaard sealen leveren we ook andere sealopties, zoals krimpfolie en flowpacken. Krimpfolie – aangebracht door verhitting – geeft een stevige verpakking van bijvoorbeeld kalenders, boeken en leespakketten. Flowpacken is juist het losjes verpakken van producten in folie, transparant of bedrukt. Denk aan samples, snoepjes, theezakjes en zeepjes.
PCR- folie, een bewuste keuze
Inmiddels werken wij alleen nog met het duurzamere PCR-folie. PCR staat voor post-consumer recycled. Dit verlaagt de hoogte van de afvalberg en heeft nog meer milieuvoordelen. Lees hier meer over de positieve impact van PCR-folieverpakking.
Samenwerken met Nic. Oud
Nothing is impossible is ons motto. Voor elke uitdaging vinden we een passende oplossing. Zo zorgen we voor onze klanten én zorgen we voor conversie.
Mensen helpen met het behalen van meer omzet door innovatieve DM technieken.
Besparen op verzendkosten
Selectief sealen: minder verspilling, lagere kosten
Ook met selectief sealen wordt verspilling verminderd. Geen willekeurige dikke
catalogus of stapel reclamekranten, maar alleen de informatie die relevant is voor de ontvanger. Door klantgerichte segmentatie in direct mail worden productie- en verzendkosten verlaagd. Voor het machinaal selectief en variabel samenstellen van folders, documenten, magazines of brochures beschikken wij over een selectieve sealmachine met meerdere stations. Hiermee creëren wij unieke, geadresseerde mailpacks.
Denk hierbij aan:
- Persoonlijk samengestelde folderpakketten
- Magazines met geselecteerde coupons of aanbiedingen
- Variabel samengestelde mailpacks als één postzending
Meer omzet door slimme Direct Mail campagnes?
Direct contact?
Direct contact met een fulfilment specialist?
Offerte aanvragen
Binnen één dag een offerte ontvangen? Vraag een offerte aan!
Brochure ontvangen?
Contact ons en vraag een brochure aan