Een direct mail campagne versturen? Bereken eenvoudig je ROI
Als je een direct mail campagne gaat sturen, wil je natuurlijk weten wat de investering je gaat opleveren. Het antwoord op die vraag heeft PostNL. Met de ROI – rekentool reken je binnen een paar klikken, de return on investment van een direct mail campagne uit.
Hoe werkt de ROI rekentool?
- Selecteer de branche. De gemiddelde bereik- en responscijfers worden dan automatisch ingevuld
- Vul de oplage van je direct mail in
- Vul de kosten van je direct mail in
- Vul de verwachte gemiddelde orderwaarde en marge in
- Bekijk wat jouw geïnvesteerde marketingeuro je oplevert
Ga direct naar de ROI rekentool van PostNL
Deel dit bericht:
Categorieën:
Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie
Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!
Nooit meer iets missen?
Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.
Advies nodig?
Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Direct contact opnemen
Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Ook interessant
Video's
Duurzaamheid
Actualiteiten
Bedrijfsvideo Algemeen
3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie
Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.
Nominatie PRINTmatters Award Printmedia- Product van het Jaar!
Direct Mail & Fulfilment
Meer weten over onze aanpak?