Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

Pasjes in alle soorten en maten

De doelgroep verras je met een persoonlijke pas!

Direct mail is niet alleen een effectief middel om de doelgroep te bereiken, door het toevoegen van een pasje zorgt het ook voor verrassend hogere conversie.

Het toevoegen van een pasje op een mailing is een perfecte tool om attentiewaarde van je direct mail te verhogen, het triggert de klant om in actie te komen. Het is een opvallend middel met waarde, dat vaak wordt bewaard of doorgegeven. De pas is compleet te personaliseren, van de look & feel tot het toevoegen van een unieke QR of barcode.

Deze respons verhogende pas is gunstig voor bedrijven die gebruik maken van direct mail en beschikken over een product/dienst waar een aanbiedingen aangekoppeld kan worden. De respons is uitstekend meetbaar door de unieke code die wordt toegevoegd. Deze data kan vervolgens worden ingezet om de marketing te optimaliseren!

Zeg je – een pasje?

  • Dat is pas effectief
  • Dat is pas verrassend
  • Dat is pas persoonlijk
  • Dat is pas conversie verhogend
Pasjes in alle soorten en maten
Voorbeelden van diverse pasjes die zijn gebruikt voor direct mail acties

Wij verzorgen de pasjes mailingen, in verschillende uitvoeringen volledig afgestemd op de toepassing. Bijvoorbeeld:

  • Persoonlijke aanbieding met brief en een kortingspas
  • Ledenbrief met gepersonaliseerde ledenpas
  • Brochures of magazines voorzien van persoonlijke kortingspas
  • Speciale uitnodigingen met een VIP entreepas voorzien van persoonlijke, unieke barcode

Dit zijn enkele voorbeelden van succesvolle pasjes mailingen die wij hebben verzorgd voor onze klanten.

Direct mail met een pasje?

Probeer het uit!

Deel dit bericht:

Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Biosiel® is een nieuwe soort verzendverpakking van 100% papier. Nic. Oud heeft deze verpakwijze exclusief ontwikkeld en komt hiermee tegemoet aan de vraag naar duurzame verzendverpakkingen. Biosiel®, verzendverpakking zonder poespas Biosiel® is een dunne verzendverpakking zonder poespas, een uitstekend alternatief...
Lees verder... about Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

De doelgroep verras je met een persoonlijke pas! Direct mail is niet alleen een effectief middel om de doelgroep te bereiken, door het toevoegen van een pasje zorgt het ook voor verrassend hogere conversie. Het toevoegen van een pasje op...
Lees verder... about Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

Nooit meer iets missen?

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.

Meld je aan voor actualiteiten in je mailbox

Naam(Vereist)
Ja, ik wil graag op de hoogte blijven(Vereist)
Bij het verzenden van het formulier geeft u toestemming dat Nic. Oud uw persoonsgegevens verwerkt om via e-mail te informeren over de producten, diensten en actualiteiten binnen ons vakgebied. Wilt u per e-mail geen informatie van ons ontvangen, dan kunt u zich afmelden via de opt-out van de nieuwsbrief of per e-mail naar marketing@nicoud.nl. Meer weten? Raadpleeg de privacy statement op onze website.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Advies nodig?

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Vraag een offerte aan

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Direct contact opnemen

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Ook interessant

Video's

Duurzaamheid

Actualiteiten

Play Video

3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie

Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.

Wederom groot groen verpakkingsnieuws van Nic. Oud

Begin dit jaar maakte Nic. Oud bekend een betaalbaar en duurzaam alternatief te hebben ontwikkeld voor het verpakken en verzenden van drukwerk in folie. Deze voordelig duurzame verzendverpakking, inmiddels bekend onder de naam Biosiel®, heeft een aantal unieke eigenschappen. Het...
Lees verder... about Wederom groot groen verpakkingsnieuws van Nic. Oud

Direct Mail & Fulfilment

Meer weten over onze aanpak?