Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

Om deze (video) embed te kunnen bekijken dienen marketing cookies geaccepteerd te worden. Klik op deze link om de cookievoorkeuren aan te passen.

Direct mail is niet alleen een effectief middel om de doelgroep te bereiken, door het toevoegen van een pasje zorgt het ook voor verrassend hogere conversie.

De doelgroep verras je met een persoonlijke pas!

Het toevoegen van een pasje op een mailing is een perfecte tool om attentiewaarde van je direct mail te verhogen, het triggert de klant om in actie te komen. Het is een opvallend middel met waarde, dat vaak wordt bewaard of doorgegeven. De pas is compleet te personaliseren, van de look & feel tot het toevoegen van een unieke QR of barcode.

Deze respons verhogende pas is gunstig voor bedrijven die gebruik maken van direct mail en beschikken over een product/dienst waar een aanbiedingen aangekoppeld kan worden. De respons is uitstekend meetbaar door de unieke code die wordt toegevoegd. Deze data kan vervolgens worden ingezet om de marketing te optimaliseren!

Zeg je – een pasje?

  • Dat is pas effectief
  • Dat is pas verrassend
  • Dat is pas persoonlijk
  • Dat is pas conversie verhogend

Pasjes in alle soorten en maten

Wilt je meer weten over de mogelijkheden van direct mail met een pasje? Neem direct contact op voor advies.

Probeer het uit!

Vraag een vrijblijvende offerte aan!

Wij verzorgen de pasjes mailingen, in verschillende uitvoeringen volledig afgestemd op de toepassing. Bijvoorbeeld:

  • Persoonlijke aanbieding met brief en een kortingspas
  • Ledenbrief met gepersonaliseerde ledenpas
  • Brochures of magazines voorzien van persoonlijke kortingspas
  • Speciale uitnodigingen met een VIP entreepas voorzien van persoonlijke, unieke barcode

Dit zijn enkele voorbeelden van succesvolle pasjes mailingen die wij hebben verzorgd voor onze klanten. Wil je meer informatie over de mogelijkheden? Neem dan direct contact met ons op.