Inzetten van logistiek als marketingtool
Woensdag 29 oktober spreekt Coert Knijnenberg (directeur e-Fulfilment) op Emerce e-Fulfilment, over het inzetten van logistiek als marketing tool.
Hoe vertaalt u de wensen van uw klant anno 2020 in de supply chain? Welke logistieke service kan bijdragen om uw merk te versterken? En hoe maakt u van een koper een terugkerende klant? Antwoorden en inzichten op deze, en nog veel meer vragen, geeft Coert tijdens zijn presentatie. Bezoek ook de stand van Nic. Oud om te ervaren wat we voor u kunnen betekenen.
Emerce eFulfilment gaat over alle aspecten van fulfilment voor e-commerce en biedt vernieuwende en effectieve cases van aansprekende brands en retailers. De laatste ontwikkelingen en best practices in e-warehousing, distributiemanagement, IT & e-fulfilment, verpakkingen, voorraadbeheer en optimale invulling van ‘the last mile’. Hét event over fulfilment voor e-commerce vindt plaats in Media Plaza Jaarbeurs Utrecht.
Meer informatie op: https://emerce.nl/efulfilment
Deel dit bericht:
Categorieën:
Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie
Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!
Nooit meer iets missen?
Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.
Advies nodig?
Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Direct contact opnemen
Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Ook interessant
Video's
Duurzaamheid
Actualiteiten
Bedrijfsvideo Algemeen
3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie
Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.
Nominatie PRINTmatters Award Printmedia- Product van het Jaar!
Direct Mail & Fulfilment
Meer weten over onze aanpak?