Klant Easy2 Company strikt Messi!

Spacescooter

Waar doorgaans merken als Adidas, Turkish Airlines en EA Sports zich met de viermaalwereldvoetballer van het jaar binden, is het nu ook voor Easy2 Company uit Heerhugowaard weggelegd. De klant van Nic. Oud heeft Lionel Messi gestrikt voor het promoten van hun razend populaire Space Scooter.

Extra promotie voor internationale groei

Voor de ontwikkeling en promotie van de speciale Messi Space Scooter hebben Messi en Easy2 Company een driejarig contract gesloten. Als tegenprestatie gaat Easy2 Company gratis Space Scooters uitdelen in wijken en projecten die worden gesteund door de Leo Messi Foundation. De Messi Special Edition komt tijdens het WK voetbal op de markt.

Multichannel e-Fulfilment

De inslag, opslag, het voorraadbeheer en verzending van alle Space Scooters wordt efficiënt uitgevoerd bij Nic. Oud. Zo verzorgen wij de e-Fulfilment met multichannel leveringen aan retailers en consumenten in binnen- en buitenland.

Directeur Joost Blom van Easy2 Company: “Lionel Messi aan ons binden leek in eerste instantie een onmogelijke opgave, maar eenmaal aan tafel in Barcelona was er meteen een klik tussen Messi en ons. Nadat Joost Blom een ronde door het kantoor van Messi had gemaakt, was zijn vader direct dol enthousiast. De keuze voor Messi was eigenlijk eenvoudig, het is een groot voorbeeld voor veel kinderen als het gaat om wat je kunt bereiken in je leven; als je maar in jezelf gelooft. Dat is precies waar wij als merk voor staan.”

Ook geïnteresseerd in een Space Scooter? Neem snel een kijkje op: https://spacescooter.eu/

Easy2 Company strikt Messi