Opvallen in een folieverpakking

opvallen folieverpakking

Wil je opvallen in de brievenbus en ben je op zoek naar een krachtige verpakking voor je Direct Mail? Verpak je communicatie-uiting eens in folie. Sealen ofwel het verpakken in transparante folie, bedrukte folie, gemetalliseerde folie; voldoende keuze om jouw Direct Mail op te laten vallen tussen alle andere post!

Combineer een creatief idee met een opvallende folieverpakking en je Direct Mail:

  • Valt zeker op tussen de normale stapel post
  • is beschermd tegen weersinvloeden, vocht, vuil en de postale sorteermachine

Natuurlijk is sealen in transparante folie ook makkelijk als je Direct Mail veel bijlagen bevat. De folie houdt bijlagen goed bijeen en met een adresdrager kan de Direct Mail zo op de post.

Ook heeft een folieverpakking het voordeel dat deze vaak lichter is en dat kan dus schelen in de portokosten. Voor de beeldvorming een folie op A4 formaat versus een 120 grams C4 envelop is ± 3,5 gram om 19 gram.

Daarnaast is uit onderzoek gebleken dat in folie verpakt drukwerk een hogere attentiewaarde heeft.

Transparante folie

Kies voor een transparante folie als je Direct Mail krachtig genoeg is. In tegenstelling tot een envelop is in folie zowel de voor- als achterzijde goed zichtbaar en dit zal de ontvanger aansporen het Direct Mail stuk te openen. De aanbieding ligt letterlijk op de deurmat!

In transparante folie is een premium of gimmick snel mee verpakt en doordat deze duidelijk zichtbaar is, werkt dit responsverhogend.

De keuze voor transparante folie kan ook zijn omdat je het drukwerk wilt beschermen tegen weersinvloeden. Een glossy magazine, folder of kaart blijft nu eenmaal mooier wanneer deze in folie is verpakt.

Soorten transparante folie: PE folie, PP folie, Bio folie, Krimpfolie.

Bedrukte folie

Om de attentiewaarde te vergroten, kies je zeker voor bedrukte folie. Je hebt hierbij talloze mogelijkheden om je Direct Mail of magazine extra op te laten vallen op de deurmat of in het winkelschap. Gebruik bedrukte folie:

  • Om creatief op te vallen in de brievenbus
  • Om de inhoud af te schermen en extra nieuwsgierigheid te wekken
  • Een leuke en/of feestelijke boodschap over te brengen
  • Om te zorgen voor een hoger respons
  • Als extra advertentiemogelijkheid
  • Om de cover van het magazine of de DM uiting te herhalen
  • Als bartermogelijkheid
  • Om iets van de inhoud extra uit te lichten
  • Als communicatiemogelijkheid om de ontvanger te bereiken

Soorten bedrukte folie: PP folie, Gemetalliseerde folie, Parelmoerfol

Als communicatiemogelijkheid om de ontvanger te bereiken
Soorten bedrukte folie: PP folie, Gemetalliseerde folie, Parelmoerfol

Gemetalliseerde folie

Voor een feestelijke boodschap of een extra chique uitstraling van je mailing kies je voor gemetalliseerde folie. Maak gebruik van de basis kleur zilver en laat een opvallende folie ontwerpen!

Denk aan een gouden envelop voor een jubileum of een zilverrode kerstmailing met sterren. Ook deze folie is te bedrukken in alle kleuren waardoor het super geschikt is om een extra boodschap over te brengen op de ontvanger van je Direct Mail. Laat je creatieve geest los want de basiseigenschap van gemetalliseerde folie is dat de mailing zonder bewerking al opvalt in de brievenbus!

Deel dit bericht:

Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Biosiel® is een nieuwe soort verzendverpakking van 100% papier. Nic. Oud heeft deze verpakwijze exclusief ontwikkeld en komt hiermee tegemoet aan de vraag naar duurzame verzendverpakkingen. Biosiel®, verzendverpakking zonder poespas Biosiel® is een dunne verzendverpakking zonder poespas, een uitstekend alternatief...
Lees verder... about Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

De doelgroep verras je met een persoonlijke pas! Direct mail is niet alleen een effectief middel om de doelgroep te bereiken, door het toevoegen van een pasje zorgt het ook voor verrassend hogere conversie. Het toevoegen van een pasje op...
Lees verder... about Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

Nooit meer iets missen?

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.

Meld je aan voor actualiteiten in je mailbox

Naam(Vereist)
Ja, ik wil graag op de hoogte blijven(Vereist)
Bij het verzenden van het formulier geeft u toestemming dat Nic. Oud uw persoonsgegevens verwerkt om via e-mail te informeren over de producten, diensten en actualiteiten binnen ons vakgebied. Wilt u per e-mail geen informatie van ons ontvangen, dan kunt u zich afmelden via de opt-out van de nieuwsbrief of per e-mail naar marketing@nicoud.nl. Meer weten? Raadpleeg de privacy statement op onze website.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Advies nodig?

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Vraag een offerte aan

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Direct contact opnemen

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Ook interessant

Video's

Duurzaamheid

Actualiteiten

Play Video

3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie

Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.

Nominatie PRINTmatters Award Printmedia- Product van het Jaar!

Biosiel® een duurzame verzendverpakking van 100% papier, de verpakking van nu & de toekomst.Trots dat onze innovatie een van de drie genomineerden is voor de PRINTmatters Award Printmedia- Product van het Jaar!
Lees verder... about Nominatie PRINTmatters Award Printmedia- Product van het Jaar!

Direct Mail & Fulfilment

Meer weten over onze aanpak?