Printen met nieuwste inkjettechnologie
Nic. Oud is het eerste bedrijf in Europa dat investeert in de nieuwste inkjettechnologie, de Screen Truepress Jet 520HD inkjet web press die vandaag wereldwijd is gepresenteerd. Nic. Oud realiseert direct mail voor bedrijven zoals Heineken, Makro, Sanoma en T-Mobile. De nieuwe inkjetprinter is in staat marketingcommunicatie te realiseren die werkelijk volledig is afgestemd op de ontvanger. Krachtige, gepersonaliseerde marketingcommunicatie die de mogelijkheden van online evenaart en vooral hoge respons mogelijk maakt.
Printen van direct mail met nieuwste inkjettechnologie
De innovatieve inkjetprinter, die vanaf november 2014 in Heerhugowaard wordt geïnstalleerd, is in staat te printen met een resolutie van 1200x1200dpi. De inkjetprinter kan papier verwerken met een gramgewicht tussen 40 en 250 g/m2. De printer stelt Nic. Oud in staat een brede productrange te produceren zoals: enkele kaarten, direct mail, selfmailers, brochures, magazines, paper wraps en zelfs boeken.
Hoogwaardige printkwaliteit Screen
“Kwaliteit is het allerbelangrijkste voor onze klanten ,” zegt Maurice Gelissen, CFO Nic.Oud. “We hebben veel tijd besteed aan de vergelijking van de printkwaliteit van de verschillende inkjetsystemen in de markt en we hebben op alle machines blinde tests afgenomen. Hieruit blijkt dat de resultaten van de Screen Truepress Jet 520HD absoluut het beste zijn. Een significant voordeel is dat de printer een breed scala aan gramgewichten in papier kan verwerken. De introductie van de nieuwe inkjettechnologie maakt het nu ook echt mogelijk om in een nieuw era in te gaan waarbij de productie van hoogwaardige en gepersonaliseerde massacommunicatie mogelijk is en dat op een veelvoud aan papiersoorten. De nieuwe printer biedt vele nieuwe kansen en mogelijkheden om de marketingcommunicatie van onze klanten dynamisch maar vooral ook effectief te maken.”
Over Nic. Oud
Nic. Oud heeft zich sinds de start in 1978 ontwikkeld tot marktleider op het gebied van direct mail. Het dienstenaanbod, volledig gefocust op de behoeftes van onze opdrachtgevers, is geclusterd in vier ‘pijlers’: Print & Mail, Fulfilment, Weblogistics en Targeting. Nic. Oud helpt zijn klanten om de doelgroepen zo gericht en effectief mogelijk te benaderen.
Nic. Oud biedt op uiteenlopende terreinen ondersteuning voor direct mail, fulfilment & e-fulfilment. Van oorsprong een productiebedrijf, is Nic. Oud nu uitgegroeid tot specialist, business generator en kenniscentrum. Als gezond bedrijf is Nic. Oud ambitieus en gericht op groei, waarbij de kwaliteiten van het van oorsprong familiebedrijf zijn behouden. Nic. Oud is met 170 medewerkers elke dag actief voor de grootste en meest uitdagende klanten in de markt. Nic. Oud helpt retailers en e-tailers, van groot tot klein, succesvol te groeien. Nic. Oud beschikt over 20.000 vierkante meter productie- en opslagruimte en is 24/7 operationeel.
Lees hier ook het persbericht van Screen Press release Screen
Deel dit bericht:
Categorieën:
Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie
Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!
Nooit meer iets missen?
Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.
Advies nodig?
Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Direct contact opnemen
Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Ook interessant
Video's
Duurzaamheid
Actualiteiten
Bedrijfsvideo Algemeen
3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie
Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.
Nominatie PRINTmatters Award Printmedia- Product van het Jaar!
Direct Mail & Fulfilment
Meer weten over onze aanpak?