Hét grote Speelgoedboek – combineert direct mail met online sales

Speelgoedboek

Steeds meer online retailers weten de weg naar de brievenbus weer te vinden. Bij Nic. Oud zien we dat meer en meer e-commerce spelers ‘offline’ direct mail inzetten, om de online sales te verhogen. Zo heeft Bol.com in oktober een papieren speelgoedboek uitgebracht om kinderen en ouders te inspireren.

Hét grote Speelgoedboek

In het 172 pagina’s tellende grote Speelboek staat bij elk artikel een QR code. Door deze QR-code te scannen, link je direct naar het artikel op de website. Zo kan het speelgoed snel en gemakkelijk worden besteld. Een duidelijke voorbeeld van offline communicatie met het gemak van online! Niet alleen het bladeren in het speelgoed verhoogt de Sinterklaas voorpret, er kan naar hartenlust worden geknutseld; gekleurd, geplakt en geknipt.

Geadresseerd per post verzonden

Hét grote Speelgoedboek is bij Nic. Oud voorzien van adressering en begin oktober per post verzonden naar 1,7 miljoen huishoudens met kinderen. Bol.com heeft bewust niet gekozen voor huis aan huis verspreiding omdat er is berekend dat er in Nederland en België in slechts 25% van de huishoudens kinderen wonen. Zo komt het boek alleen bij mensen binnen voor wie het ook daadwerkelijk interessant en relevant is. Bijkomend voordeel, dit scheelt een hoop ongelezen drukwerk in de papierbak!

Voor degene die Hét Speelgoedboek hebben gemist, het boek is van 14 tot 27 oktober verkrijgbaar in de winkels van Albert Heijn en Delhaize in België.

We zijn erg trots op het feit dat wij de eerste papieren uitgaven van deze online reus hebben verwerkt.

Wil je weten hoe jij de doelgroep geadresseerd kunt bereiken? Neem dan contact op met de direct mail specialist!

Deel dit bericht:

Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Biosiel® is een nieuwe soort verzendverpakking van 100% papier. Nic. Oud heeft deze verpakwijze exclusief ontwikkeld en komt hiermee tegemoet aan de vraag naar duurzame verzendverpakkingen. Biosiel®, verzendverpakking zonder poespas Biosiel® is een dunne verzendverpakking zonder poespas, een uitstekend alternatief...
Lees verder... about Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

De doelgroep verras je met een persoonlijke pas! Direct mail is niet alleen een effectief middel om de doelgroep te bereiken, door het toevoegen van een pasje zorgt het ook voor verrassend hogere conversie. Het toevoegen van een pasje op...
Lees verder... about Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

Nooit meer iets missen?

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.

Advies nodig?

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Contact

Direct contact opnemen

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Ook interessant

Video's

Duurzaamheid

Actualiteiten

Play Video

3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie

Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.

Nic. Oud breidt uit met vierde paperwrap machine!

Duurzaamheid en innovatie staan bij ons voorop. Wij geloven dat het verpakken in volledig recyclebaar papier de toekomst heeft.Met de recente ingebruikname van een vierde paperwrap machine versterken we onze koppositie en beschikken we over de grootste papierverpakkingscapaciteit in de...
Lees verder... about Nic. Oud breidt uit met vierde paperwrap machine!

Direct Mail & Fulfilment

Meer weten over onze aanpak?