Tikkie QR: voor direct mail met betaalgemak!
In maart 2019 lanceerde Nic. Oud, in samenwerking met Tikkie, direct mail met gepersonaliseerde Tikkie QR. Met deze innovatie van Tikkie wordt het online betaalgemak gecombineerd met de kracht van direct mail. Door een unieke Tikkie QR code op een mailing te printen is het nu mogelijk om direct vanaf papier een product te bestellen of een bedrag te doneren. Om vervolgens online de bestelling of donatie af te rekenen via de eigen bank. Super makkelijk, zeer gebruiksvriendelijk en verhoogt bovendien de conversie!
Direct mail krijgt online betaalgemak met Tikkie QR
Tikkie QR bestaat al enige tijd. Een bekend voorbeeld is het collecteren voor goede doelen. Op de collectebus staat een algemene QR code afgebeeld, na het scannen wordt het bedrag gekozen en direct gedoneerd. Ook bij de buurtsuper kun je tegenwoordig met een Tikkie je boodschappen betalen. Nic. Oud heeft deze online betaaltool voor direct mail zo ontwikkeld dat er per campagne een unieke landingspagina kan worden gemaakt. Dit maakt het mogelijk een campagne te verrijken met extra content die gericht is op de ontvanger.
Deze betaaltool combineert de hoge attentiewaarde van direct mail met online betaalgemak. Deze conversie verhogende betaaltool is multi-inzetbaar. Of het nu gaat om een donateur wervingscampagne of het verkopen van abonnementen en/of producten. De QR codes in de printuiting zijn uniek, gepersonaliseerd en gekoppeld aan de gegevens van de ontvanger. De ontvanger scant de QR code, controleert zijn gegevens, past deze indien nodig aan en betaald veilig via iDEAL.
Wil je meer informatie over direct mail met Tikkie QR?
Vul jouw gegevens in en wij sturen je per email een link naar de Toolkit.
Aanvraag Tikkie QR – Toolkit
7 Miljoen Nederlanders bankieren mobiel
Ruim 7 miljoen* personen bankieren mobiel. Dit maakt Tikkie QR in een printuiting uitermate geschikt om nieuwe leden te werven of potentiële klanten te benaderen. Denk hierbij aan:
- Sales promoties
- Ledenwervingscampagnes
- Werving van donateur
- Verkoop van abonnementen
- Win- Back campagnes
- Retentie marketing
(*in 2017)
Lees op de Tikkie -website de 5 redenen waarom een Tikkie QR code in direct mail hoort.
Wil je meer informatie over direct mail met gepersonaliseerde Tikkie QR of wil je de betaaltool in jouw direct mail campagne toepassen, neem dan contact op met onze Sales Consultants of bel op: 072 – 567 1000
Voor meer informatie over Tikkie voor bedrijven, lees hier meer: Tikkie.me
Deel dit bericht:
Categorieën:
Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie
Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!
Nooit meer iets missen?
Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.
Advies nodig?
Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Direct contact opnemen
Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Ook interessant
Video's
Duurzaamheid
Actualiteiten
Bedrijfsvideo Algemeen
3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie
Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.
Nic. Oud breidt uit met vierde paperwrap machine!
Direct Mail & Fulfilment
Meer weten over onze aanpak?