Targeting volgens Nic. Oud

Targeting 1op1 communicatie

Geen mens is hetzelfde. Naast kenmerken die horen bij leeftijd, leefomgeving en inkomen houden de mensen binnen jouw doelgroep er hun eigen gedrag en voorkeuren op na. Door beschikbare data daarover slim te gebruiken, maak je jouw aanbod nog doeltreffender.

Targeting noemen wij dat bij Nic. Oud.

Deze animatie Targeting laat zien hoe je data (big data en small data) inzet om individueel drukwerk binnen jouw doelgroep te ontwikkelen.

1-op-1 drukwerk

Nic. Oud, marktleider op het gebied van direct mail, blijft zich vernieuwen als het gaat om individueel drukwerk. Onze nieuwste inkjetprinter is in staat marketingcommunicatie te realiseren die volledig is afgestemd op de ontvanger. Krachtige, gepersonaliseerde marketingcommunicatie die de mogelijkheden van online evenaart en vooral hoge respons mogelijk maakt. Dat noemen wij 1-op-1 drukwerk anno nu.

Jouw respons middels Targeting verhogen

Jouw klanten worden op maat benaderd waarmee de relevantie van het aanbod wordt vergroot en de kans op respons wordt verhoogd. Target marketing bied je de mogelijkheid tot een relevant aanbod.

Hoge relevantie, lagere investering
Alles draait om relevantie. Met de inzet van offline target marketing is geen vergelijk te maken met conventioneel drukwerk. Target marketing heeft betrekking op relevante content die op de meest effectieve wijze wordt ingezet voor jouw doelgroep.

Wij denken graag met je mee over de mogelijkheden om effectief individueel drukwerk toe te passen in  de communicatiemix. Maak vrijblijvend een afspraak om te onderzoeken welk voordeel targeting voor jou kan opleveren.

Deel dit bericht:

Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Biosiel® is een nieuwe soort verzendverpakking van 100% papier. Nic. Oud heeft deze verpakwijze exclusief ontwikkeld en komt hiermee tegemoet aan de vraag naar duurzame verzendverpakkingen. Biosiel®, verzendverpakking zonder poespas Biosiel® is een dunne verzendverpakking zonder poespas, een uitstekend alternatief...
Lees verder... about Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

De doelgroep verras je met een persoonlijke pas! Direct mail is niet alleen een effectief middel om de doelgroep te bereiken, door het toevoegen van een pasje zorgt het ook voor verrassend hogere conversie. Het toevoegen van een pasje op...
Lees verder... about Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

Nooit meer iets missen?

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.

Advies nodig?

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Contact

Direct contact opnemen

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Ook interessant

Video's

Duurzaamheid

Actualiteiten

Play Video

3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie

Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.

Nic. Oud breidt uit met vierde paperwrap machine!

Duurzaamheid en innovatie staan bij ons voorop. Wij geloven dat het verpakken in volledig recyclebaar papier de toekomst heeft.Met de recente ingebruikname van een vierde paperwrap machine versterken we onze koppositie en beschikken we over de grootste papierverpakkingscapaciteit in de...
Lees verder... about Nic. Oud breidt uit met vierde paperwrap machine!

Direct Mail & Fulfilment

Meer weten over onze aanpak?