Om deze (video) embed te kunnen bekijken dienen marketing cookies geaccepteerd te worden. Klik op deze link om de cookievoorkeuren aan te passen.
Targeting volgens Nic. Oud
Geen mens is hetzelfde. Naast kenmerken die horen bij leeftijd, leefomgeving en inkomen houden de mensen binnen jouw doelgroep er hun eigen gedrag en voorkeuren op na. Door beschikbare data daarover slim te gebruiken, maak je jouw aanbod nog doeltreffender.
Targeting noemen wij dat bij Nic. Oud.
Deze animatie Targeting laat zien hoe je data (big data en small data) inzet om individueel drukwerk binnen jouw doelgroep te ontwikkelen.
1-op-1 drukwerk
Nic. Oud, marktleider op het gebied van direct mail, blijft zich vernieuwen als het gaat om individueel drukwerk. Onze nieuwste inkjetprinter is in staat marketingcommunicatie te realiseren die volledig is afgestemd op de ontvanger. Krachtige, gepersonaliseerde marketingcommunicatie die de mogelijkheden van online evenaart en vooral hoge respons mogelijk maakt. Dat noemen wij 1-op-1 drukwerk anno nu.
Jouw respons middels Targeting verhogen
Jouw klanten worden op maat benaderd waarmee de relevantie van het aanbod wordt vergroot en de kans op respons wordt verhoogd. Target marketing bied je de mogelijkheid tot een relevant aanbod.
Hoge relevantie, lagere investering
Alles draait om relevantie. Met de inzet van target marketing is geen vergelijk te maken met conventioneel drukwerk. Target marketing heeft betrekking
op relevante content die op de meest effectieve wijze wordt ingezet voor jouw doelgroep.
Wij denken graag met je mee over de mogelijkheden om effectief individueel drukwerk toe te passen in de communicatiemix. Maak vrijblijvend een afspraak om te onderzoeken welk voordeel targeting voor jou kan opleveren.
Wat kan Targeting voor jou betekenen?