29 november is het zover, Black Friday!

Black Friday 2018

Voor een Black Friday aanbieding zijn wij een paar weken te vroeg. Maar ben jij er al klaar voor?

Black Friday

Op vrijdag 29 november barst de koopjesjacht weer los. Dit van oorsprong Amerikaanse koopfestijn wordt ook in Nederland gevierd met kortingsacties. De Nederlandse e- & retailers profiteren goed van de ‘shopgekte’, voor en rond de feestdagen. Hoewel Black Friday zich beperkt tot één vrijdag, kiezen veel winkels ervoor om de acties over meerdere dagen te spreiden. Singles Day, op maandag 11 november is de start van het koopseizoen voor de feestdagen. Gevolgd door Black Friday op vrijdag 29 november en Cyber Monday op maandag 2 december.

Steeds meer (online) bedrijven vinden de weg naar de brievenbus

Direct mail op de deurmat

Steeds meer online retailers weten de weg naar de brievenbus weer te vinden. Dit is de reden dat ook de grote e-commerce spelers direct mail inzetten bij hun marketingcampagne, om de online sales te verhogen. Bol.com heeft deze herfst een papieren speelgoedboek uitgebracht om kinderen en ouders te inspireren. Het speelgoedboek is geadresseerd verzonden naar 1,7 miljoen huishoudens (met kinderen).

Met ‘offline’ direct mail je online conversie verhogen

De inbox van de consument stroomt voor Black Friday vol met email aanbiedingen die meestal ook direct in de virtuele prullenbak belanden. Met direct mail, valt je aanbieding wel op. Het  is een effectief middel om de doelgroep te bereiken, heeft een hoge attentiewaarde en zorgt voor een hogere conversie. De gemiddelde aandachtstijd voor een direct mail is 2,2 minuten. En vaak wordt deze door meerdere personen in een huishouding gelezen. Uiteindelijk wordt het ook nog een keertje opgeruimd en hierdoor creëer je met direct mail meerdere contactmomenten. (bron: MetrixLab DM benchmark 2018)

Deel dit bericht:

Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Biosiel® is een nieuwe soort verzendverpakking van 100% papier. Nic. Oud heeft deze verpakwijze exclusief ontwikkeld en komt hiermee tegemoet aan de vraag naar duurzame verzendverpakkingen. Biosiel®, verzendverpakking zonder poespas Biosiel® is een dunne verzendverpakking zonder poespas, een uitstekend alternatief...
Lees verder... about Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

De doelgroep verras je met een persoonlijke pas! Direct mail is niet alleen een effectief middel om de doelgroep te bereiken, door het toevoegen van een pasje zorgt het ook voor verrassend hogere conversie. Het toevoegen van een pasje op...
Lees verder... about Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

Nooit meer iets missen?

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.

Meld je aan voor actualiteiten in je mailbox

Naam(Vereist)
Ja, ik wil graag op de hoogte blijven(Vereist)
Bij het verzenden van het formulier geeft u toestemming dat Nic. Oud uw persoonsgegevens verwerkt om via e-mail te informeren over de producten, diensten en actualiteiten binnen ons vakgebied. Wilt u per e-mail geen informatie van ons ontvangen, dan kunt u zich afmelden via de opt-out van de nieuwsbrief of per e-mail naar marketing@nicoud.nl. Meer weten? Raadpleeg de privacy statement op onze website.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Advies nodig?

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Vraag een offerte aan

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Direct contact opnemen

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Ook interessant

Video's

Duurzaamheid

Actualiteiten

Play Video

3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie

Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.

Wederom groot groen verpakkingsnieuws van Nic. Oud

Begin dit jaar maakte Nic. Oud bekend een betaalbaar en duurzaam alternatief te hebben ontwikkeld voor het verpakken en verzenden van drukwerk in folie. Deze voordelig duurzame verzendverpakking, inmiddels bekend onder de naam Biosiel®, heeft een aantal unieke eigenschappen. Het...
Lees verder... about Wederom groot groen verpakkingsnieuws van Nic. Oud

Direct Mail & Fulfilment

Meer weten over onze aanpak?