Een gepersonaliseerde direct mail heeft hogere conversie en is goedkoper dan een click in Google.
Corendon stuurt gepersonaliseerde brochures met daarin een voorspelling van de volgende vakantie. De touroperator maakt hiervoor gebruik van artificial intelligence om de consument te helpen bij het boeken van hun droomvakantie. Deze manier van data verwerking resulteert in kosteneffectiviteit van de marketingactiviteiten maar ook callcentermedewerkers kunnen beter en sneller helpen. Tegenwoordig is het goedkoper om een poststuk gepersonaliseerd op de deurmat te krijgen dan een click in Google, vertelt Corné Hoogendoorn in de podcast bij CMOtalk.
Klik hier voor de volledige podcast van CMOtalk over artificial intelligence.
Targeting in print
Met onze inkjetprinter zijn wij in staat marketingcommunicatie te realiseren die volledig is afgestemd op de ontvanger. Krachtige, gepersonaliseerde marketingcommunicatie die de mogelijkheden van online evenaart en vooral hoge respons mogelijk maakt. Dat noemen wij 1-op-1 drukwerk anno nu, offline target marketing
Wil je weten hoe dit werkt? Bekijk hier onze animatie Targeting in Print.

Wij denken graag met je mee!
Een direct mail campagne starten of meer weten over onze innovatieve duurzame verzendmethodes? Neem contact op met een specialist van Nic. Oud en wij helpen je verder. Sinds 1978 in bedrijf en Direct Mail specialist van Nederland.