Ja, een persoonlijke direct mail

Persoonlijke direct mail

Stel je voor, jij bent één van je vele klanten. Zou het niet geweldig zijn als je per post een écht persoonlijke direct mail zou ontvangen? Met je naam en een relevant aanbod dat aansluit op jouw interesse, visueel en ook nog tastbaar in print?

Per dag krijg je honderden reclame-impulsen binnen. Het perfecte moment, om je te onderscheiden van de rest met een persoonlijk aanbod. Zeker nu, met minder post op de deurmat, valt jouw direct mail nog meer op!

Ja, een persoonlijke direct mail….

Met de nieuwste technische innovaties in print is het mogelijk specifieke klantdata om te zetten in een individuele direct mail. Deze nieuwe manier van printcommunicatie is, Targeting. Met een persoonlijk aanbod laat je zien dat je de klanten kent en dat ze belangrijk voor je zijn. Want er is zoveel meer mogelijk dan een standaard direct mail waarbij alleen de naam of het adres van de ontvanger het persoonlijke element is.

Voor meer informatie over direct mail met een persoonlijke boodschap nodigen wij je graag uit voor een vrijblijvend gesprek.

Voor meer informatie over direct mail met een persoonlijke boodschap nodigen wij je graag uit voor een vrijblijvend gesprek.

De revival van direct mail

De toekomst van marketing is datagedreven. Daarbij draait het om het optimaliseren van de klantervaring. Dat is targeting met behulp van marketing automatisering. Dit was al mogelijk online en kan nu ook offline door middel van hyper-gepersonaliseerde direct mail.

Ja_ targeting

Direct mail = Opt-out.

Het belang van gerichte en relevante marketingcommunicatie neemt toe. Het bieden van relevante informatie voorkomt de ergernis van irrelevante berichten in de inbox en de berg folders op de deurmat. Daarbij is de post een opt-out kanaal. Voor het verzenden heb je geen toestemming nodig. En zeker nu, met minder post in de brievenbus, valt direct mail nog meer op. Een persoonlijke aanbieding afgestemd op de ontvanger heeft nog meer impact en zorgt voor meer respons.

klantenpas

Verleiding met content op maat

Bij de boodschap kunnen de visuals variëren en worden aangepast aan bijvoorbeeld de leeftijd of leefsituatie van de ontvanger.  De klantdata kan zodanig geprogrammeerd worden dat elke direct mail per individuele ontvanger geprint en verzonden wordt. Hierdoor kun je ook snel inhaken op seizoenen, feestdagen of een persoonlijke gebeurtenis.

Relevantie versterk de band

Klantenloyaliteit bereik je niet alleen maar met korting geven. Je creëert een band door unieke relevantie, extra service en exclusieve informatie te bieden. Een loyaliteitsprogramma is uitermate geschikt om de data die hiervoor nodig is te verkrijgen. Naast de aankoophistorie en demografische gegevens zijn er nog meer diversificatie mogelijkheden. Denk hierbij aan:

  • Leefsituatie, leeftijd, gezinssituatie, woonomgeving
  • Regionale content, evenementen en bezienswaardigheden
  • Tips en inspiratie die het product ondersteunen
  • Afbeelding van de route naar de dichtstbijzijnde winkel
  • Aankondigen en uitnodigingen voor events, bijvoorbeeld een pre-sale
  • Extra service voor trouwe klanten

Voor meer informatie over direct mail met een persoonlijke boodschap nodigen wij je graag uit voor een vrijblijvend gesprek.

Deel dit bericht:

Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Biosiel® is een nieuwe soort verzendverpakking van 100% papier. Nic. Oud heeft deze verpakwijze exclusief ontwikkeld en komt hiermee tegemoet aan de vraag naar duurzame verzendverpakkingen. Biosiel®, verzendverpakking zonder poespas Biosiel® is een dunne verzendverpakking zonder poespas, een uitstekend alternatief...
Lees verder... about Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

De doelgroep verras je met een persoonlijke pas! Direct mail is niet alleen een effectief middel om de doelgroep te bereiken, door het toevoegen van een pasje zorgt het ook voor verrassend hogere conversie. Het toevoegen van een pasje op...
Lees verder... about Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

Nooit meer iets missen?

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.

Meld je aan voor actualiteiten in je mailbox

Naam(Vereist)
Ja, ik wil graag op de hoogte blijven(Vereist)
Bij het verzenden van het formulier geeft u toestemming dat Nic. Oud uw persoonsgegevens verwerkt om via e-mail te informeren over de producten, diensten en actualiteiten binnen ons vakgebied. Wilt u per e-mail geen informatie van ons ontvangen, dan kunt u zich afmelden via de opt-out van de nieuwsbrief of per e-mail naar marketing@nicoud.nl. Meer weten? Raadpleeg de privacy statement op onze website.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Advies nodig?

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Vraag een offerte aan

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Direct contact opnemen

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Ook interessant

Video's

Duurzaamheid

Actualiteiten

Play Video

3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie

Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.

Wederom groot groen verpakkingsnieuws van Nic. Oud

Begin dit jaar maakte Nic. Oud bekend een betaalbaar en duurzaam alternatief te hebben ontwikkeld voor het verpakken en verzenden van drukwerk in folie. Deze voordelig duurzame verzendverpakking, inmiddels bekend onder de naam Biosiel®, heeft een aantal unieke eigenschappen. Het...
Lees verder... about Wederom groot groen verpakkingsnieuws van Nic. Oud

Direct Mail & Fulfilment

Meer weten over onze aanpak?