Nic. Oud stelt 1 miljoen verwenontbijtjes samen

Sampling fulfilment actie

Zaterdag 18 oktober kreeg het winkelend publiek van Albert Heijn een gratis Becel Gold verwenontbijtje uitgereikt. Nic. Oud heeft de één miljoen verwenontbijtjes samengesteld.

Doel van de actie was om heel Nederland de volle romige smaak van Becel Gold te laten proeven. Alle Albert Heijn filialen in Nederland hebben deelgenomen met deze actie, uitgezonderd de AH to go winkels.

Nic. Oud heeft het doosje opgezet en gevuld met:

  • 2 Becel Gold cupsNWS_CASE_BecelGold_2
  • potje Bonne Maman jam
  • cupje Langnese Honing
  • Lipton tea
  • kortingscouponnen met diverse aanbiedingen.

Nic. Oud heeft een breed dienstenpakket dat we voor deze opdracht optimaal hebben ingezet. De werkzaamheden voor deze opdracht vielen onder de pijlers Fulfilment en Print & Mail. Het vullen van de doosjes valt onder het dienstenpakket van Fulfilment. De pijler Print & Mail is ingezet om de Lipton tea te flowpacken. Voordat de Lipton tea-zakjes in het ontbijtpakketje konden, moesten deze eerst geflowpackt worden in een geheel full colour bedrukte folie.