direct mail sealen

Sealen

Een krachtige verpakking

Ben je op zoek naar een praktische en krachtige verpakking voor je verzendingen? Laat je magazine, catalogi, gids of direct mail dan sealen/ plastificeren in een folie. Een folieverpakking is de perfecte bescherming van jouw drukwerk. Van standaard en conventioneel tot slim en verrassend. Er zijn verschillende soorten folie met elk zijn eigen look en feel. Helder transparant, semi-transparant en gekleurd. Ook gemetalliseerde en bedrukte folie behoort tot de mogelijkheid. Lees hier direct meer over de verschillende soorten folieverpakkingen.

Voordelen van sealen/ plastificeren

  • perfecte bescherming tegen weersinvloeden van het drukwerk
  • valt op tussen de post
  • bij grote volume snelle, verwerking
  • bijlages, product samples of gimmicks kunnen direct worden mee geseald, in de folie verpakt
  • lichter in gewicht geeft vaak een besparing op verzendtarieven

Snel en voordelig sealen

Per dag verwerken we volautomatisch meer dan 1 miljoen poststukken en daarmee beschikken wij over de grootste seal-capaciteit van de Benelux. Een folieverpakking heeft het grote voordeel dat het soortelijk gewicht licht is en dat kan dus schelen in de portokosten. Voor het idee: een folie op A4 formaat versus een 120 grams C4 envelop is ± 3,5 gram om 19 gram.

01-17 Ferag

Transparante folie

In tegenstelling tot een envelop is in transparante folie zowel de voor- als achterzijde direct zichtbaar. Kies je voor een transparante folie zorg dan dat je boodschap krachtig genoeg is. Dit zal de ontvanger aansporen het poststuk te openen. De aanbieding ligt letterlijk op de deurmat! Natuurlijk is sealen in transparante folie ook makkelijk als de zending veel bijlagen bevat. De folie houdt de bijlagen goed bijeen en met een adresdrager kan het gehele pakket zo op de post. In transparante folie is een premium of gimmick snel mee verpakt en doordat deze duidelijk zichtbaar is, werkt dit respons verhogend.

Soorten transparante folie: PCR- folie, PP folie, Bio-folie, Krimpfolie

Bedrukte folie

Een bedrukte folie vergroot zeker de attentiewaarde. Er zijn talloze mogelijkheden om je direct mail of magazine extra op te laten vallen op de deurmat of in het winkelschap. De bedrukte folie is onder andere geschikt om:

  • met een creatieve bedrukking op te vallen in de brievenbus
  • ondoorzichting, de inhoud kun je afschermen en dat maakt nieuwsgierigheid
  • een leuke en/of feestelijke boodschap over te brengen
  • de cover van het magazine of de uiting van de boodschap te herhalen
  • als extra advertentiemogelijkheid, response verhogend

Besparen op verzendkosten

Nic. Oud is ook expert in wereldwijd verzenden van onder meer direct mail. Hiermee kun je flink besparen op de portokosten.

Contact

Wil je Direct Mail versturen?

Wij denken graag met je mee om maximale respons uit jouw printmarketing actie te halen. Neem direct contact op met één van onze direct mail specialisten voor advies. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Ook interessant

Video's

Duurzaamheid

Actualiteiten

Play Video

3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie

Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.

Wederom groot groen verpakkingsnieuws van Nic. Oud

Begin dit jaar maakte Nic. Oud bekend een betaalbaar en duurzaam alternatief te hebben ontwikkeld voor het verpakken en verzenden van drukwerk in folie. Deze voordelig duurzame verzendverpakking, inmiddels bekend onder de naam Biosiel®, heeft een aantal unieke eigenschappen. Het...
Lees verder... about Wederom groot groen verpakkingsnieuws van Nic. Oud

Direct Mail & Fulfilment

Meer weten over onze aanpak?