Wij weten waar direct mail op de mat belandt
Bij Nic. Oud weten we waar je als retailer geadresseerd op de mat belandt. Met direct mail bereik je de klant achter de voordeur en kom je pas echt binnen. Je ligt op de deurmat en de ontvanger pakt je boodschap op. Dat maakt de (OTS) Opportunity to see 100%. En doordat er minder post binnenkomt en er minder folderverspreiding plaatsvindt, valt post extra op!
Vast wel, tegenwoordig worden overspoeld met reclame en advertenties. Online is het dringen om de aandacht van de consument, die krijgt tussen de 40 en 70 e-mails per dag en hiervan wordt slechts 37% geopend.
Direct op de mat
Direct mail wordt geopend en goed gelezen! Van de ontvangers bekijkt 56% de direct mail. Binnen de fashion-, en retailbranche is dit zelfs 62%. Daarbij is een direct mailing volledig te personaliseren en zeg nu zelf, ook jij vindt het fijn om persoonlijk aangesproken te worden op de onderwerpen die voor jou interessant zijn.
Wist je dat
Direct mail wordt niet gezien als opdringerig. De hoeveelheid post wordt door 76% van de ontvangers als goed ervaren. Een direct mail wordt gemiddeld wel 2,2 minuten gelezen. Dit is gelijk aan de tijdsduur van 6 radio spots of 4 tv commercials.
Dat direct mail meer kansen biedt, blijft niet onopgemerkt. Nic. Oud verzorgt dagelijks innovatieve geadresseerde printcampagnes voor retailers. Wij helpen je graag om de klant achter de voordeur te bereiken.
Print wordt beter herinnerd
Direct mail heeft een geholpen reclameherinnering van 43%. Voor fashion (54%), retail (53%) en automotive (48%) is dit zelfs nog hoger. Een aanbieding of informatie in print, zoals direct mail wordt beter herinnerd dan een digitale boodschap. Bijna de helft van de ontvangers weet zich een mailing te herinneren. Dat wil zeggen: zij weten nog dat zij vorige week post hebben gekregen en van welk merk. Hiervan weet 56% nog welke informatie er in de mailing stond.
56% van de ontvangers bekijkt de inhoud van een direct mail aandachtig. Ter vergelijking: de CTR van een e-mail is gemiddeld 7%. Een e-mail wordt in een volle inbox snel over het hoofd gezien. Direct mail heeft meerdere fysieke contactmomenten. Je pakt het van de mat, of uit de bus. Bekijkt het, en legt het op de keukentafel. Daarbij wordt het vaak door meerdere personen in een huishouden bekeken. Hierna besluit je het nogmaals door te lezen of bij een kortingsactie nog even te bewaren.
Bron: MetrixLab DM Benchmark 2018 in opdracht van PostNL & DDMA Nationale E-mail Benchmark 2018.
Besparen op verzendkosten
Wanneer je direct mail zoals, brieven, kaarten, brochures, folders en periodieken verstuurt via Nic. Oud, kun je flink besparen op de portokosten. Door onze volumecontracten, kennis en direct entry mogelijkheden profiteer je altijd direct van aantrekkelijke kortingen. Voor het versturen van uw mailing, pakketten of pallets, zowel bij nationale als internationale verzending! Maar er zijn nog meer handige weetjes om de verzendkosten te reduceren.
Deel dit bericht:
Categorieën:
Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie
Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!
Nooit meer iets missen?
Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.
Advies nodig?
Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Direct contact opnemen
Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Ook interessant
Video's
Duurzaamheid
Actualiteiten
Bedrijfsvideo Algemeen
3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie
Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.
Nic. Oud breidt uit met vierde paperwrap machine!
Direct Mail & Fulfilment
Meer weten over onze aanpak?