Nic. Oud sponsor BrievenBusReclame congres

brievenbusreclame

Nic. Oud is sponsor van het BrievenBusReclame-congres op 21 mei 2015. Het BBR-congres is het enige nationale congres over brievenbusreclame (huis-aan-huis en digitaal) en een van de grootste netwerkevents op dit gebied.

Programma Brievenbusreclame congres

  • Topcases van retailers die inzicht geven in hun uitdagingen (en oplossingen)
  • Nieuwe inzichten van Paul Smit, cabaretier & filosoof. Hij bevindt zich in de frontlinie van de neurowetenschap. Hij zorgt niet alleen voor de nodige humor, maar haakt ook in op thema’s zoals verbinding & verandering.
  • Bestaat de ideale (omnichannel) folder? Ons speciaal samengestelde “denktank” komt met nieuwe inzichten.
  • Meet & greet met de consument aan onze opinietafel
  • Presentatie van de NOM Folder Monitor 2015. De NOM Folder Monitor geeft inzicht in het bereik en het effect van folders (huis-aan-huis en digitaal) op de consument.

Kijk voor meer info en impressies op http://www.brievenbusreclame.nl

Ook Nic. Oud kan vertellen wat de toekomst van de folder is. Mail ons direct voor een vrijblijvende afspraak of lees meer over de toekomst van direct mail : Targeting.