
Direct Mail Sealen
Een praktische folieverpakking
Laat je direct mail sealen in een folie dan kies je voor een praktische en stevige verzendverpakking. Een folieverpakking zorgt voor de perfecte bescherming van uw direct mail. Het sealen van direct mail is mogelijk in verschillende foliesoorten, van standaard en conventionele tot slim en verrassend. Er zijn diverse soorten folie met elk zijn eigen look en feel. Helder transparant, semi-transparant en gekleurd. Ook gemetalliseerde en bedrukte folie behoort tot de mogelijkheid. Lees hier direct meer over de verschillende soorten folieverpakkingen.
De voordelen van direct mail sealen
Transparante folies
In tegenstelling tot een envelop is de direct mail in transparante folie direct zichtbaar, zowel de voor-als achterzijde. Kies je voor een transparante folie zorg dan dat je DM boodschap krachtig genoeg is. Dit zal de ontvanger aansporen het poststuk te openen. De aanbieding ligt letterlijk op de deurmat! Natuurlijk is sealen in transparante folie ook makkelijk als de zending veel bijlagen bevat. De folie houdt de bijlagen goed bijeen en met een adresdrager kan het gehele pakket zo op de post. In transparante folie is een premium of gimmick snel mee verpakt en doordat deze duidelijk zichtbaar is, werkt dit respons verhogend
Bedrukte folies
Een bedrukte folie vergroot zeker de attentiewaarde. Er zijn talloze mogelijkheden om je direct mail of magazine extra op te laten vallen op de deurmat of in het winkelschap. De bedrukte folie is onder andere geschikt om:
Gemetalliseerde folie
Denk aan een gouden envelop voor een jubileum of een zilverrode kerstmailing met sterren. Ook deze folie is te bedrukken in alle kleuren waardoor het super geschikt is om een feestelijke boodschap over te brengen op de ontvanger. Deze folie maakt ook uw direct mailing zeer opvallend en geeft het een chique uitstraling.
Flowpacken
Bij het flowpacken wordt een product losjes verpakt in een folie. Het bekendste voorbeeld van flowpacken is de verpakking van horecakoekjes. Maar ook hotel zeepjes en premiums die worden mee geseald met een magazine zijn vaak verpakt met een flowpack. Een flowpack verpakking wordt op drie punten gesloten door een las van de folie; een kop las aan de boven-, en onderzijde en één op de rug van de verpakking. Van een folie op de rol wordt een buis gemaakt die wordt gesloten door een las. Er ontstaat een huls waarin het te verpakken product wordt geschoven. Deze huls wordt gesloten door een las aan de voor-, en achterzijde.
Besparen op verzendkosten
Nic. Oud is ook expert in wereldwijd verzenden van onder meer direct mail. Hiermee kun je flink besparen op de portokosten.
Print & Mail

Wil je Direct Mail versturen?
Wij denken graag met je mee om maximale respons uit jouw printmarketing actie te halen. Neem direct contact op met één van onze direct mail specialisten voor advies. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Ook interessant
Video's
Duurzaamheid
Actualiteiten
Bedrijfsvideo Print & Mail
3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie
Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.
Nic. Oud breidt uit met vierde paperwrap machine!
Direct Mail & Fulfilment
Meer weten over onze aanpak?