Persbericht: Nieuwe positionering Nic. Oud

Target Marketing Direct Mail

Gebruik waardevolle data in offline communicatie

Nieuwe positionering Nic. Oud

HEERHUGOWAARD, 10 september 2014 – Nic. Oud Direct Mail gaat zich herpositioneren in de markt. Om zich nog beter te richten op zijn opdrachtgevers, worden de bedrijfsactiviteiten geclusterd op een wijze die aansluit bij de behoefte van de klant van vandaag. Het aanbod van Nic. Oud wordt geprofileerd op basis van vier pijlers: Print & Mail, Fulfilment, Weblogistics en Targeting. Met deze nieuwe profilering markeert Nic. Oud de ontwikkeling die het in meer dan 35 jaar heeft doorgezet van productiebedrijf naar business generator en kenniscentrum.

De nieuwe profilering gaat gepaard met de introductie van een nieuwe huisstijl en website op www.nicoud.nl.

Pijlers Nic. Oud

De verzorging van direct mail met behulp van geavanceerde (print)technieken blijft een voorname pijler. Ook blijft  Nic. Oud de aangewezen fulfilment partij voor marketingacties en de afhandeling van orders, bestellingen en procesadministratie voor bijvoorbeeld (web)winkels.  Een nieuwe profilering is de pijler Targeting: het gebruik van waardevolle data in offline communicatie om klanten een op maat aanbieding te kunnen geven. De ruime expertise op dit vlak biedt ondersteuning bij deze sterk opkomende ontwikkeling.

Ontwikkeling in meer dan 35 jaar

Foto Patrick Oud

“De nieuwe profilering trekt de lijn door van de ontwikkeling die we hebben doorgemaakt in de afgelopen jaren”, zegt directeur Patrick Oud. “We zijn een gezond bedrijf van doeners en denkers, met 170 medewerkers, aansprekende klanten en een leidende positie in de markt.  We stellen onze specialistische kennis beschikbaar voor onze klanten. We ondersteunen op die manier bedrijven om nog beter business te genereren uit hun activiteiten.”

Deel dit bericht:

Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Biosiel® is een nieuwe soort verzendverpakking van 100% papier. Nic. Oud heeft deze verpakwijze exclusief ontwikkeld en komt hiermee tegemoet aan de vraag naar duurzame verzendverpakkingen. Biosiel®, verzendverpakking zonder poespas Biosiel® is een dunne verzendverpakking zonder poespas, een uitstekend alternatief...
Lees verder... about Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

De doelgroep verras je met een persoonlijke pas! Direct mail is niet alleen een effectief middel om de doelgroep te bereiken, door het toevoegen van een pasje zorgt het ook voor verrassend hogere conversie. Het toevoegen van een pasje op...
Lees verder... about Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

Nooit meer iets missen?

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.

Advies nodig?

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Contact

Direct contact opnemen

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Ook interessant

Video's

Duurzaamheid

Actualiteiten

Play Video

3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie

Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.

Nic. Oud breidt uit met vierde paperwrap machine!

Duurzaamheid en innovatie staan bij ons voorop. Wij geloven dat het verpakken in volledig recyclebaar papier de toekomst heeft.Met de recente ingebruikname van een vierde paperwrap machine versterken we onze koppositie en beschikken we over de grootste papierverpakkingscapaciteit in de...
Lees verder... about Nic. Oud breidt uit met vierde paperwrap machine!

Direct Mail & Fulfilment

Meer weten over onze aanpak?