De doelgroep verras je met een pasje
Hoe elke direct mail pas een succes wordt
Natuurlijk weet je dat direct mail een effectief middel is om jouw doelgroep te bereiken. Maar wist je dat een direct mail met een pasje zorgt voor een hogere conversie?
Een pasje zorgt voor hoge attentiewaarde
Het is namelijk een perfecte tool die de attentiewaarde van de direct mail verhoogt en jouw doelgroep verrast én triggert om direct in actie te komen. Een opvallend middel met waarde, dat ook vaak wordt bewaard of doorgegeven. Je kan er letterlijk alle kanten mee op. We kunnen namelijk elke pas compleet voor je customizen en personaliseren. Van de look & feel tot een unieke QR of barcode.
ZEG JE - EEN PASJE?
Wij verzorgen de pasjes mailingen, in verschillende uitvoeringen volledig afgestemd op de toepassing. Bijvoorbeeld:
Dit zijn enkele voorbeelden van succesvolle pasjes mailingen die wij hebben verzorgd voor onze klanten. Wil je meer informatie over de mogelijkheden? Neem dan direct contact met ons op.
Download onze 10 tips voor een perfecte direct mail
Besparen op verzendkosten
Nic. Oud is ook expert in wereldwijd verzenden van onder meer direct mail. Hiermee kun je flink besparen op de portokosten.
Print & Mail
Direct Mail met een pasje?
Vraag een offerte aan bij:
Eric Daalder
+31(0)72 567 1000
edaalder@nicoud.nl
Wil je Direct Mail versturen?
Wij denken graag met je mee om maximale respons uit jouw printmarketing actie te halen. Neem direct contact op met één van onze direct mail specialisten voor advies. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Ook interessant
Video's
Duurzaamheid
Actualiteiten
Bedrijfsvideo Print & Mail
3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie
Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.
Nic. Oud breidt uit met vierde paperwrap machine!
Direct Mail & Fulfilment
Meer weten over onze aanpak?