De geschikte verzendverpakkingen
Voor magazines, brochures en ander drukwerk
Bij Nic. Oud zorgen we voor een geschikte 'verzend' verpakking van al je drukwerk. Het begon in 1978 met reisgidsen maar we verpakken inmiddels veel meer! Grote hoeveelheden tijdschriften, glossy’s, brochures, brieven en ander drukwerk zijn daarbij gekomen. Op hoge snelheid verpakken wij drukwerk, netjes verpakt, geadresseerd en klaar voor verzending met de binnen- en buitenlandse postbezorgers.
Wat is een geschikte verpakking voor drukwerk?
Het belangrijkste doel van een verpakking is dat het product, bijvoorbeeld een magazine of reclamedrukwerk in goede staat bij de ontvanger op de mat valt. Onderweg naar de ontvanger beschermt de verpakking het drukwerk tegen vuil en weersinvloeden. Bij een verpakkingskeuze is vaak de inhoud de doorslaggevende factor. Een brief of kaartje verstuur je het makkelijkste in een envelop. Een tijdschrift met veel bijlages verpak en verstuur je het goedkoopste in een PCR-folie. Vergeet niet, de verpakking speelt ook een belangrijke rol bij de marketingcommunicatie, wat wil je uitstralen en hoe wek je de nieuwsgierigheid van de ontvanger?
De verpakkingsopties; sealen, couverteren, paperwrap en banderol
Voordelen van sealen
Met de keuze voor sealen oftewel folieverpakken, kies je met PCR folie voor een snelle en goedkope optie. In de transparante folie is de inhoud direct goed zichtbaar bij de ontvanger. Ook is een insert of gimmick makkelijk mee te verpakken. Folie zorgt voor een uitstekende bescherming en zo is een “glossy” magazine goed verpakt. Voor een hogere attentiewaarde kun je ook kiezen voor bedrukte folie of gemetalliseerde folie.
De persoonlijke touch van de envelop
Couverteren is het handmatig en machinaal vullen en sluiten van enveloppen. In een envelop versturen wij direct mailcampagnes in grote volumes. Onze razendsnelle couvertereermachines kunnen brieven en/of bijlages als kaarten, folders en brochures machinaal verwerken. En naast het printen van brieven, kaarten en folders verzorgen wij ook de bedrukte enveloppen.
Paperwrap, de direct mail verpakking van papier
Een Paperwrap valt op en pakt goed uit. Deze volledig papieren verzendverpakking is net even anders. Een papierverpakking geeft je mailing extra attentiewaarde, heeft unieke communicatiemogelijkheden en is ook volledig te personaliseren
Banderol, terug van weggeweest
Banderen is het drukwerk verpakken in een papieren wikkel, een banderol. Wij banderen veel drukwerk met een bedrukte wikkel, zoals; nieuwsbrieven, brochures, magazines en folders. Tegenwoordig is de banderol weer trendy en wordt het vaak gebruikt als verzendverpakking.
Wil je meer weten over onze mogelijkheden van het verpakken en verzenden van jouw drukwerk? Neem contact op voor meer informatie?
Tips voor een perfecte direct mail
Als direct mail specialist krijgen wij vaak vragen over het opzetten van een direct mail campagne. In onze10 tips voor een perfecte direct mail geven we een korte samenvatting en gaan we in op de inhoud en het design van een direct mail.
Download onze 10 tips voor een perfecte direct mail
Besparen op verzendkosten
Nic. Oud is ook expert in wereldwijd verzenden van onder meer direct mail. Hiermee kun je flink besparen op de portokosten.
Print & Mail
Wil je Direct Mail versturen?
Wij denken graag met je mee om maximale respons uit jouw printmarketing actie te halen. Neem direct contact op met één van onze direct mail specialisten voor advies. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Ook interessant
Video's
Duurzaamheid
Actualiteiten
Bedrijfsvideo Print & Mail
3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie
Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.
Nominatie PRINTmatters Award Printmedia- Product van het Jaar!
Direct Mail & Fulfilment
Meer weten over onze aanpak?