Actualiteiten
Biosiel® winnaar Printmedia-product van het jaar!
- Alles
- Algemeen
- Duurzaamheid
- Fulfilment
- Overig
- Print & Mail
- Targeting
- Tips & inspiratie
- Weblogistics
Wegens vakantie geopend!
Heeft uw webwinkel ook twee weken vakantie? Dat is niet nodig met de e-Fulfilmentdiensten van Nic. Oud Wij zijn wegens vakantie geopend! Als webwinkeleigenaar wil je toch ook graag onbezorgd op vakantie of genieten van een lang weekendje weg? Maar je webwinkel doe je niet even tijdelijk op slot. Tijdens je vakantie wil je de klant…
Opmars Biobased folie in Mailfulfilment
De Biobased folies zijn in opmars bij mailfulfilment. Steeds meer bedrijven en organisaties verzenden hun magazines en brochures in Biobased folies. Het gebruik van Biobased folie is een manier om invulling te geven aan duurzaam ondernemen en te laten zien dat je als bedrijf zo milieuvriendelijk mogelijk opereert. Waarom Biobased folie? Het belangrijkste milieuvriendelijke voordeel…
Partner BBR congres – Brievenbusreclame
De 20ste editie van het BBR congres vond plaatst op 26 mei in de Hallen, Amsterdam. Het thema van deze jubileum editie was: De consument bepaalt! De inspirerende sprekers met innovatieve ideeën, verrassende invalshoeken en praktische voorbeelden zorgde voor nieuwe inzichten over het medium, de folder. Thema BBR Congres : De Consument bepaalt! Want begrijp…
Met Inkjettechnologie meer mogelijk
Het is inmiddels bijna anderhalf jaar geleden dat Nic. Oud investeerde in de nieuwste inkjettechnologie met de aanschaf van de Screen Truepress Jet 520HD. Ook onze relaties zijn in deze korte periode zeer onder de indruk geraakt van de afdrukkwaliteit en snelheid van onze inkjetprinter. De hoeveelheid en diversiteit aan printorders laat zien dat ook…
Bereik de individuele klant met succesvolle marketing
Klant in het vizier dat is de essentie. Jouw klant herkennen en weten wat hem beweegt: Lees, hoe kun je de individuele klant herkennen en effectief bereiken? En daardoor succesvol groeien? Hoe bereik je de individuele klant met succesvolle marketing? Met data-analyse krijgt je inzicht in aankoophistorie en product- en merkvoorkeuren. Maar daarmee heb je nog…
Top 3 Fulfilment Warehousing Emerce top 100
Op 8 april is de elfde editie van Emerce 100 verschenen. In deze speciale jaarlijkse uitgave publiceert vakblad Emerce het overzicht van beste e-business bedrijven. Voor de derde keer op rij heeft onze afdeling Weblogistics een top 3 positie behaald in de Emerce top 100. In de categorie Fulfilment Warehousing behoort Nic. Oud tot de top…
Big Data een schat aan informatie
Big data, wat is dat nu eigenlijk? en wat kunnen we ermee? We merken dat veel retailers worstelen met het thema big data. De hoeveelheid data die opgeslagen wordt, groeit immers exponentieel. Al deze data bevat een schat aan informatie die voor verschillend doeleinden ingezet kan worden. Maar, dan is het wel van belang om…
NL Doet – Nic. Oud Doet
Op zaterdag 12 maart was de landelijke actie van NL Doet. Een enthousiaste groep medewerkers van Nic. Oud ging aan de slag bij kinderboerderij De Bongelaar in Heerhugowaard. Op een whiteboard stonden de klussen die geklaard moesten worden. En omdat het schitterend weer was konden alle schoonmaak en opknapklussen buiten gebeuren. De deuren zijn geschuurd…
Meldplicht datalekken van kracht
Per 1 januari 2016 is de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) van kracht. De meest besproken wijziging van deze wet heeft betrekking op de invoering van de meldplicht bij datalekken. Met het in werking treden van deze wet wordt de Privacywetgeving steeds belangrijker. Of een datalek gemeld moet worden is afhankelijk van de (potentiële) impact van…
Nic. Oud ISO 14001 gecertificeerd
Op 29 december jongstleden heeft Nic. Oud zich ook gecertificeerd voor ISO 14001. Met dit certificaat, toegekend door de Stichting Certificatie GrafiMedia (SCGM), behalen wij in 2015 de tweede ISO certificering op rij. ISO 14001 Milieumanagement In mei 2015 heeft Nic. Oud het ISO 9001 certificaat voor de internationale norm voor kwaliteitsmanagementsystemen behaald. Met het behalen…
De opzienbarende ontwikkeling van webwinkellogistiek
E-Commerce is voor de consument een succes te noemen. Maar is e-fulfilment, de logistiek achter de webbestelling, dat ook? Hoe volwassen is webwinkellogistiek? Wat zijn de do’s en don’ts en hoe belangrijk is automatisering bij het kunnen werken van same-day-deliveries? Trend: e-Fulfilment, achtergrond artikel, Logistiek oktober 2015. e-Fulfilment jong volwassen De opkomst van e-commerce voor consumenten…
Gepersonaliseerd magazine MC2050
Vandaag verschijnt de tweede editie van ‘Marketing & Communicatie op weg naar 2050′ van uitgeverij ‘Geen Blad voor de Mond′. Marketing Communicatie op weg naar 2050 In deze uitgave delen koplopers en experts binnen de marketingcommunicatiebranche hun kennis en geven hun visie over de toekomst. Het gepersonaliseerd magazine is verstuurd aan 20.000 eindverantwoordelijken voor marketing &…
KIXX maakt start met Targeting in print
Webwinkel KIXX International maakte een start met de inzet van Targeting in print binnen haar communicatie-mix. Slim gebruik van data maakt het mogelijk om haar klanten gericht in print te benaderen met een aanbod op maat. KIXX International voert twee aparte kledinglabels voor kinderen: KIXX Online en Olliewood. Voorheen verstuurde KIXX per direct mail een…
Het ontstaan van Direct Mail tot Targeting
In 1872 kwam Montgomery Ward op het idee om zijn klanten een catalogus toe te sturen met hierin de meest benodigde producten voor agrariërs. Een eerste vorm van direct mail naar klanten en prospects in 1872 welke wij voor onze klanten nog steeds uitvoeren; catalogi verpakken in folie/sealen en verzenden. Wel kunnen we nu de…
Wist je dat! – De impact van papier op het milieu
Wist je dat wereldwijd 18 % van de gebruikte elektronische apparatuur gerecycled is, terwijl 70% van papier en karton gerecycled is. De impact van papier op het milieu In bovenstaande heldere animatie van Antalis worden de feiten over het gebruik van papier versus het gebruik van elektronische communicatie duidelijk weergegeven. De impact van papier op…
Direct Mail is effectief, ook voor webshops
Slimme, creatieve Direct Mail is effectief en scoort in veel opzichten beter dan direct e-mails. Een geadresseerd poststuk op de deurmat is nog altijd bijzonder ‘likeable’ en levert hoge respons. In Online Retailer geeft Rosalie Dykhuizen, marketing manager van Nic. Oud een serie overtuigende argumenten voor Direct Mail, ook voor e-tailers. Lees hieronder het volledige…
Nic. Oud ISO 9001 gecertificeerd
Nic. Oud opereert al geruime tijd volgens strenge normen op het gebied van kwaliteit en organisatie, procesbeheersing en de beheersing van de orderstroom. Dit wordt mede bevestigd door de Stichting Certificatie Grafimedia (SCGM), die ons bedrijf het ISO 9001-certificaat heeft toegekend en sinds 2015 zijn wij dan ook officieel ISO 9001 gecertificeerd. ISO 9001 gecertificeerd Het…
Opnieuw toppositie in Emerce top 100 beste e-business bedrijven
Jaarlijks publiceert vakblad Emerce een overzicht van de beste bedrijven in e-business. Vorige week verscheen de Emerce 100 voor 2015. In de categorie Verzending & Fulfilment (warehousing) voor 2015 bezet Nic. Oud daarbij de tweede plaats. Het is het tweede achtereenvolgende jaar dat we bij de beste vijf in de categorie Verzending & Fulfilment behoren,…
Nic. Oud versterkt marktaandeel met overname Zelos
Persbericht overname Zelos: HEERHUGOWAARD, 27 mei 2015 – Nic. Oud heeft Zelos Direct Mail BV overgenomen. Daarmee vergroot Nic. Oud zijn aandeel in de markt van creatie en productie van direct mail in 1-op-1 communicatie. Overname Zelos past binnen onze ontwikkeling Volgens Patrick Oud, algemeen directeur van Nic. Oud past de overname Zelos uitstekend bij de…
Sponsor tijdens e-Commerce Live!
Nic. Oud laat zich nadrukkelijk zien tijdens het event e-Commerce Live! op dinsdag 2 juni aanstaande in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Naast onze ondersteuning als bronze sponsor voor dit event, dragen we bij in de vorm van vier round table-sessies en een uitgebreide presentatie over logistieke klantdata. Presentatie logistieke klantdata Coert Knijnenberg, directeur Weblogistics…
De toekomst van Targeting wordt individueel drukwerk
Mensen binnen je doelgroepen benaderen, aanspreken en overtuigen: de essentie van effectieve marketing. Daarbij is relevantie cruciaal. Om te scoren, is het van belang de juiste aanbieding te doen op het juiste moment, bij de juiste persoon. Dankzij de grote hoeveelheid data die we hebben over onze (potentiële) klanten, werkt deze aanpak niet alleen online…
Interview 1-op-1 communicatie “Wij ademen data”
“Wij ademen data”, zegt Christel van der Wal, manager Print & IT bij Nic. Oud, in een interview met Blokboek. Journalist Marco den Engelsman belicht in dit verhaal de ruime mogelijkheden van 1-op-1 communicatie bij ons bedrijf. “Met data en klantgegevens is zowel in print als online heel veel mogelijk,” geeft Christel van de Wal…
Meer bezorgopties verhogen conversie
Om de consument in een webshop een ruime keuze aan bezorgopties te bieden hebben we binnen Nic. Oud gekozen voor een samenwerking met Paazl. Middels deze extra bezorgopties kan de klantbeleving worden verhoogd en hiermee natuurlijk de conversie stijgen. De delivery management software van Paazl biedt vele voordelen welke uitstekend voldoen aan onze eisen om het…
Start productie voor individueel drukwerk
Een nieuwe mijlpaal in het ruim 35-jarige bestaan van Nic. Oud. Op donderdag 5 februari hebben wij samen met een select aantal genodigden onze nieuwe Dainippon Screen TruePress Jet 520HD officieel in gebruik genomen. Daarmee zetten we als eerste in Europa de nieuwe standaard voor hoogstpersoonlijke 1-op-1 communicatie in print. Een aanpak die we bij Nic.…
Targeting volgens Nic. Oud
Geen mens is hetzelfde. Naast kenmerken die horen bij leeftijd, leefomgeving en inkomen houden de mensen binnen jouw doelgroep er hun eigen gedrag en voorkeuren op na. Door beschikbare data daarover slim te gebruiken, maak je jouw aanbod nog doeltreffender. Targeting noemen wij dat bij Nic. Oud. Deze animatie Targeting laat zien hoe je data…
The Journey vervolgt in Heerhugowaard
In september 2014 maakte Nic. Oud de komst van de Truepress Jet 520HD bekend. De zoektocht voorafgaand aan de aanschaf van de unieke inkjetpers heeft Nic. Oud vastgelegd in The Journey. De eerste druk van dit symbolische reisverslag is gedrukt in Japan op de Truepress Jet 520HD. Nu de pers in Heerhugowaard staat en volledig operationeel…
Unieke covers ZIENRS magazine
Nic. Oud heeft voor ZIENRS magazine de meest recente omslag geprint en de magazines daarna met het binnenwerk afgewerkt. Het is een unieke cover met ‘het oog van de Meester’ van Vermeer en de personalisatie van de deelnemende ZIENRS optiekspecialist. Na een zilveren en bronzen Pearl Award in NY én een gouden Award voor Beste…
Handmatig crediteren van retouren verleden tijd
Nic. Oud lanceert een ‘return to refund’ plugin die het retourproces voor webwinkeliers tot 95 procent sneller maakt. Met de return to refund plugin speelt Nic. Oud in op één van de tijdrovendste e-fulfilment werkzaamheden van webwinkels: retouren en refunden. Retouren worden automatisch verwerkt en terugbetaald in het e-commerceplatform Magento. Het handmatig crediteren behoort hiermee…
Nic. Oud in top 3 e-Fulfilment providers
Nic. Oud staat in de top 3 van e-fulfilment providers. Dit meldt het e-Fulfilment onderzoek van Supply Chain Magazine 2014. Aan het onderzoek deden nog 20 andere e-Fulfilment providers mee. Nic. Oud begon in 2007 naast haar fulfilment werkzaamheden met het opzetten van een e-Fulfilment afdeling Weblogistics.
Nederlanders positief over direct mail
De helft van de Nederlanders is positief over direct mail en leest deze gemiddeld 2,2 minuut. De relevantie van de mailingen is echter niet altijd toereikend en biedt ruimte voor verbetering, evenals het aansluiten van de website op de mailing. Nic. Oud zet enkele resultaten uit MailMonitorBenchmark 2014 op een rij. Respons op DM De…
Inzetten van logistiek als marketingtool
Woensdag 29 oktober spreekt Coert Knijnenberg (directeur e-Fulfilment) op Emerce e-Fulfilment, over het inzetten van logistiek als marketing tool. Hoe vertaalt u de wensen van uw klant anno 2020 in de supply chain? Welke logistieke service kan bijdragen om uw merk te versterken? En hoe maakt u van een koper een terugkerende klant? Antwoorden en…
Nic. Oud stelt 1 miljoen verwenontbijtjes samen
Zaterdag 18 oktober kreeg het winkelend publiek van Albert Heijn een gratis Becel Gold verwenontbijtje uitgereikt. Nic. Oud heeft de één miljoen verwenontbijtjes samengesteld. Doel van de actie was om heel Nederland de volle romige smaak van Becel Gold te laten proeven. Alle Albert Heijn filialen in Nederland hebben deelgenomen met deze actie, uitgezonderd de AH…
Printen met nieuwste inkjettechnologie
Nic. Oud is het eerste bedrijf in Europa dat investeert in de nieuwste inkjettechnologie, de Screen Truepress Jet 520HD inkjet web press die vandaag wereldwijd is gepresenteerd. Nic. Oud realiseert direct mail voor bedrijven zoals Heineken, Makro, Sanoma en T-Mobile. De nieuwe inkjetprinter is in staat marketingcommunicatie te realiseren die werkelijk volledig is afgestemd op…
Persbericht: Nieuwe positionering Nic. Oud
Gebruik waardevolle data in offline communicatie Nieuwe positionering Nic. Oud HEERHUGOWAARD, 10 september 2014 – Nic. Oud Direct Mail gaat zich herpositioneren in de markt. Om zich nog beter te richten op zijn opdrachtgevers, worden de bedrijfsactiviteiten geclusterd op een wijze die aansluit bij de behoefte van de klant van vandaag. Het aanbod van Nic.…
Logistiek: zelf doen of uitbesteden?
Logistiek: het fundament onder de marketing van morgen Het succes van een webshop staat of valt met de manier waarop de logistiek erachter is georganiseerd. Tegenover het gemak waarmee klanten 24/7 hun bestellingen kunnen doen staat een grote, complexe inspanning om diezelfde klanten permanent te kunnen bedienen. Het gaat daarbij niet alleen om een vlekkeloze…
Bedrijfsfilm Weblogistics
Bekijk hier onze bedrijfsfilm van Weblogistics en ervaar direct wat wij voor jou kunnen betekenen!
Bedrijfsfilm Print & Mail
Bekijk hier de video over Print & Mail en ervaar direct wat wij voor jou kunnen betekenen!
Bedrijfsfilm algemeen
Bekijk hier onze algemene bedrijfsfilm en ervaar direct wat wij voor jou kunnen betekenen!
Pand Nic. Oud genomineerd voor architectuurprijs
Ons bedrijfspand van bovenmatige architectonische kwaliteit Het bedrijfspand van Nic. Oud is genomineerd voor de AIA-architectuurprijs 2014 in Heerhugowaard. Zelfs na 12 jaar is het nog steeds een gebouw van bovenmatige architectonische kwaliteit. Het pand van Nic. Oud is uiteindelijk één van de 24 genomineerde voor de AIA-Architectuurprijs 2014. Trots op nominatie AIA-architectuurprijs Ons pand…
Klant Easy2 Company strikt Messi!
Waar doorgaans merken als Adidas, Turkish Airlines en EA Sports zich met de viermaalwereldvoetballer van het jaar binden, is het nu ook voor Easy2 Company uit Heerhugowaard weggelegd. De klant van Nic. Oud heeft Lionel Messi gestrikt voor het promoten van hun razend populaire Space Scooter. Extra promotie voor internationale groei Voor de ontwikkeling en…
- « Vorige
- 1
- 2
- 3
- 4
- Volgende »
Direct mail & Fulfilment