Actualiteiten
Nic. Oud breidt uit met vierde paperwrap machine!
- Alles
- Algemeen
- Duurzaamheid
- Fulfilment
- Overig
- Print & Mail
- Targeting
- Tips & inspiratie
- Weblogistics

Klant Easy2 Company strikt Messi!
Waar doorgaans merken als Adidas, Turkish Airlines en EA Sports zich met de viermaalwereldvoetballer van het jaar binden, is het nu ook voor Easy2 Company uit Heerhugowaard weggelegd. De klant van Nic. Oud heeft Lionel Messi gestrikt voor het promoten van hun razend populaire Space Scooter. Extra promotie voor internationale groei Voor de ontwikkeling en…

Nieuw: mailing verpakken in Paperwrap
Op zoek naar een Direct Mail toepassing met een hoge attentiewaarde, unieke segmentatiemogelijkheden en een responsverhogend resultaat? Kies voor het nieuwe product van Nic. Oud, verpakken in Paperwrap; verstuur uw mailing in papier! Unieke variant op envelop en bedrukte folie De Paperwrap is een alternatief op de traditionele envelop en bedrukte folie waarbij middels hoogwaardige inkjettechniek…

Nic. Oud in Emerce Top 100 2014
Op 10 april 2014 is de negende editie van de Emerce top 100 verschenen. In deze jaarlijkse uitgave staat hoe beslissers in de e-business- en marketingbranche de prestaties van leveranciers in het afgelopen jaar hebben beoordeeld. Nic. Oud is opgenomen in de top 100 beste e-Business bedrijven in de categorie Verzending en Fulfilment. Nic. Oud…

Veiligheid voorop in ons magazijn
Veiligheid staat zeer hoog in het vaandel bij Nic. Oud. Daarom investeren wij regelmatig in veiligheidsmaatregelen. Sinds kort maken wij gebruik van BlueSpot, die achterop de heftrucks zijn gemonteerd. Uit onderzoek van de Inspectie SZW blijkt dat aanrijdingen met voetgangers in het magazijn tot de meest voorkomende ongevallen behoren. Zichtbaarheid transport Met de BlueSpot vergroot…

Effectiviteit van direct mail: de 7 belangrijkste benchmarkcijfers
Benieuwd naar de effectiviteit van uw direct mail? PostNL meet sinds 2007 de effectiviteit van honderden direct mailingen. De onderstaande tabel weergeeft de resultaten. DM Benchmarks Mail Monitor Gemiddeld% Hoogste% Opportunity to see (op tijd) 98% 100% Reclamebereik 55% 95% Kennistoename 30% 74% Interesse toename 21% 67% Sympathietoename 21% 56% Respons 10% 58% Responsintentie…

Video: Folie verpakken op hoge snelheid
Folie verpakken op hoge snelheid Sealen, het in folie verpakken van drukwerk gebeurt bij Nic. Oud volautomatisch op de Ferag. Samenvoegen, adresseren en verpakken van mailingen, folders, tijdschriften en brochures met de nieuwste technologie. Op de Ferag Easysert Flystream verpakkingslijn realiseren we de hoogste output in Nederland en worden productiesnelheden in sealen doorbroken. Bedrijven hebben…

Certificaat voor printen IBAN-Acceptgiro
Nic. Oud is gecertificeerd voor het printen van de nieuwe IBAN-acceptgiro’s welke sinds 1 juli verstuurd mogen worden. Onze huidige systemen zijn in juni 2013 opnieuw ingericht en gecontroleerd. De overgang van EURO-Acceptgiro naar IBAN-Acceptgiro is in volle gang, op 1 februari 2014 is iedereen in Nederland verplicht gebruik te maken van IBAN rekeningnummer. Let…

Crossborder eCommerce
Overweegt u crossborder eCommerce; heeft u uw plafond in Nederland bereikt of ziet u kansen in het buitenland? Buitenlandse consumenten stellen andere eisen aan webshops en op logistiek gebied moet alles voldoen aan andere regels. Internationale logistiek Track & Trace, retourzendingen, nationale & internationale postnetwerken moeten op elkaar aansluiten. Lees op de pagina International Postverkeer meer hoe Nic.…

Deelname Alkmaar City Run
Woensdagavond 8 mei is het zover. Stichting Sportevenementen Le Champion organiseert de allereerste editie van Alkmaar City Run by night. Nic Oud en Space Scooter zijn trotse sponsor van dit hippe evenement. Met de deelname van 3.000 hardlopers belooft het nu al een succes te worden. Iedereen kan een donatie doen voor het goede doel, het…

Respons Direct Mail verhogen
Verhogen van je respons Direct Mail Wilt u ook de resultaten van uw direct marketing actie verbeteren? Met onderstaande eenvoudige tips bereikt u het verhogen van respons direct mail zonder dat de kosten veel toenemen. De belangrijkste tip is herhaling. Herhaal uw Direct Mail om uw respons te verhogen. Hoeveel kracht de herhaling heeft, is…

Webshop Service bestaat 5 jaar
Op 17 oktober 2007 begon Nic. Oud naast haar fulfilment werkzaamheden met het opzetten van een e-Fulfilment afdeling Webshop Service. Wat klein begon naast de toenmalige fulfilment werkzaamheden is inmiddels uitgegroeid tot een top 3 speler in e-fulfilment voor eCommerce. We verzorgen voor 80 webwinkels de opslag, het voorraadbeheer en de verzending van online-bestellingen. In…

Hoge score online reviews klanten Nic.Oud
Webwinkels die zijn aangesloten bij het keurmerk Thuiswinkel Waarborg of Webshop Keurmerk zijn volgens de Consumentenbond betrouwbaar. Ook is de betrouwbaarheid van een webshop te controleren via onafhankelijke online review websites zoals Trustpilot, eKomi en Wugly.RTL nieuws publiceerde onlangs over de betrouwbaarheid van webwinkels. Daarin vertelde de ConsuWijzer dat voor het eerst de klachten over…

Retourenproces Webshops
Retourenproces voor webshops onder controle Geen zorgen hebben over uw webshop retouren? Retouren vanuit uw webshop worden bij Nic. Oud beheersbaar verwerkt middels het retourverwerkingsysteem van 12Return. Met de klantvriendelijke en efficiënte oplossing van Nic. Oud en 12Return is uw retourproces eenvoudig op orde te brengen. Geretourneerde producten worden direct bij de klant al geregistreerd en terug op locatie…

Uitgebreid MVO op sociaal gebied bij Nic. Oud
Nic. Oud helpt mensen met een (arbeids)beperking of afstand tot de arbeidsmarkt. Dit doen wij door het aanbieden van werkervaringsplekken waardoor rustig met aangepast werk kan worden deelgenomen aan het arbeidsproces. Binnen Nic. Oud lenen de afdelingen Productie Klein en e-Fulfilment zich prima om deze ervaring op te doen op de arbeidsmarkt. Onder begeleiding van…

FSC-Certificaat behaald!
Met trots vertellen wij u dat Nic. Oud sinds dit najaar FSC gecertificeerd is. Wij kunnen u FSC-gecertificeerde producten aanbieden waarbij u verzekerd bent dat het papier op verantwoorde wijze is gefabriceerd. Tevens printen wij het FSC logo mee op zwart wit en full colour producties. Wat kan Nic. Oud voor u betekenen? • Leveren van…

Ferag
Nic. Oud Direct Mail investeert in een Ferag Flystream EasySert, één van de snelste verpakkingslijnen ter wereld. Deze machine is speciaal voor Nic. Oud voorzien van meerdere adresseringsposities en hierdoor een supersnelle verpakkingstechniek voor Direct Mail. Volautomatisch samenvoegen, adresseren en verpakken van drukwerk gebeurt bij Nic. Oud al meer dan 30 jaar. Net zoals de…

Investering in kortere doorlooptijden voor folie verpakken
Persbericht 15 november 2011 Nic. Oud Direct Mail uit Heerhugowaard investeert in een Ferag Flystream EasySert, één van de snelste verpakkingslijnen ter wereld. Deze machine is speciaal voor Nic. Oud voorzien van meerdere adresseringsposities en hierdoor een supersnelle verpakkingstechniek voor Direct Mail. Op hoge snelheid bijlagen insteken Volautomatisch samenvoegen, adresseren en verpakken van drukwerk gebeurt…

Direct Mail Sexy en Gewild?
Op donderdag 13 oktober jl. vond in congrescentrum De Kuip de 7e editie van De Nationale Vakdag Multichannel DM plaats. Een dag boordevol Direct Mail inspiratie, Multichannel tips en online marketing advies. Ook dit jaar was Nic. Oud aanwezig en waren wij tevens een van de sprekers tijdens dit evenement. Kennissessie Direct Mail Sexy &…

Opvallen in een folieverpakking
Wil je opvallen in de brievenbus en ben je op zoek naar een krachtige verpakking voor je Direct Mail? Verpak je communicatie-uiting eens in folie. Sealen ofwel het verpakken in transparante folie, bedrukte folie, gemetalliseerde folie; voldoende keuze om jouw Direct Mail op te laten vallen tussen alle andere post! Combineer een creatief idee met…

Overname Favourite Mail
Nic. Oud versterkt positie met overname Favourite Mail Per 1 januari 2010 heeft Nic. Oud Direct Mail de aandelen van Favourite Mail overgenomen en bundelen wij onze krachten op de (inter)nationale DM Communicatiemarkt. Nic. Oud Direct Mail realiseert hiermee haar doelstellingen en groeit in 2010 naar een omzet van 30 miljoen euro. Strategisch belang : specialiseren in digitaal printen…
Direct mail & Fulfilment